Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες στην Ινδία είναι όλο και πιο απαιτητικοί και χρησιμοποιούν προηγμένες ψηφιακές λύσεις που μπορούν να βελτιώσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία, σύμφωνα με έρευνα της Travelport.

Τα αποτελέσματα δείχνουν σαφώς ότι οι ταξιδιώτες επιχειρηματίες στην Ινδία χρησιμοποιούν ψηφιακούς διαύλους καθ ‘όλη τη διάρκεια των ταξιδιών τους και θέλουν εύκολα προσβάσιμες υπηρεσίες σε αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικούς πράκτορες.

  • Το 72% των Ινδών επαγγελματιών ταξιδιωτών έχει χρησιμοποιήσει τη φωνητική αναζήτηση για να ερευνήσουν στοιχεία όπως πτήσεις ή τον καιρό στους προορισμούς τους.
  • Το 66% έχει κάνει έρευνα και κράτηση για ένα επαγγελματικό ταξίδι εξ’ ολοκλήρου στο smartphone του.

Κριτήριο επιλογής στο ταξίδι η καλή ψηφιακή εμπειρία

  • Για την αεροπορική εταιρεία 79%.
  • Για το ξενοδοχείο 75%

Ένα μεγάλο ποσοστό το 72% αποφεύγει ξενοδοχεία που εξακολουθούν να χρεώνουν για WIFI.