Η LTI – Luxury Travel Intelligence αποκάλυψε την ετήσια Έκθεσή της για τις καλύτερες μάρκες πολυτελείας στον κόσμο, παρουσιάζοντας την “αφρόκρεμα” των επωνυμιών πολυτελών ξενοδοχείων.

Η φετινή έκθεση είναι μια σχολαστικά σχεδιασμένη ανάλυση που βασίζεται σε έναν αυστηρά καθορισμένο αλγόριθμο με 130 σημεία επαφής που σχετίζονται με τον τομέα των ξενοδοχείων πολυτελείας, με αποκορύφωμα τη συνολική μέγιστη βαθμολογία 4663. Η εστίαση είναι στη συνολική απόδοση, το πάθος, τη δέσμευση, το ήθος και τις αξίες της μάρκας , και όχι μεμονωμένες ιδιοκτησίες.

Η Mandarin Oriental κατέκτησε την πρώτη θέση με ένα εντυπωσιακό 81,4%, ανεβαίνοντας από τη δεύτερη θέση πέρυσι. Η μάρκα φημίζεται για την ακλόνητη δέσμευσή της στην αριστεία και την ικανότητά της να βελτιώνει με συνέπεια τις προσφορές της σε όλα τα σημεία επαφής. Η συλλογή Oetker ακολουθεί με 81,3%, κάνοντας ένα σημαντικό άλμα από την έκτη θέση, επιδεικνύοντας την αφοσίωσή της στην πολυτέλεια και την ποιότητα.

Οι Auberge, Six Senses και Aman συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα, με σκορ 79,6%, 79,0% και 78,8% αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, η Six Senses, έδειξε ότι ο ανταγωνισμός στον κλάδο των πολυτελών ξενοδοχείων είναι πιο έντονος από ποτέ. Οι Belmond, Four Seasons, One&Only, Rocco Forte και Rosewood μπήκαν επίσης στο top 10, επιδεικνύοντας την ισχυρή απόδοση της επωνυμίας τους και τη δέσμευσή τους να προσφέρουν απαράμιλλες εμπειρίες πολυτέλειας.

Η φετινή λίστα καλωσόρισε επίσης τις νέες συμμετοχές όπως τις Peninsula και Raffles, και οι δύο ασιατικοί γίγαντες της πολυτελούς φιλοξενίας, αποδεικνύοντας την ικανότητα και τη δέσμευσή τους στην παγκόσμια πολυτελή φιλοξενία. Αυτές οι μάρκες ήταν πάντα ισχυροί διεκδικητές και η συμπερίληψή τους στις 12 κορυφαίες είναι απόδειξη της αδιάκοπης επιδίωξής τους για αριστεία.

Ακολουθούν τα φετινά αποτελέσματα, που αντικατοπτρίζονται σε ποσοστά, με τις περσινές θέσεις σε παρένθεση:

Mandarin Oriental 81,4% (2)
Oetker 81,3% (6)
Auberge 79,6% (4)
Six Senses 79,0% (1)
Aman 78,8% (5)
Belmond 76,3% (8)
Four Seasons 76,1% (9)
One&Only 75,1% (7)
Rocco Forte 73,8% (11)
Rosewood 72,1% (3)
Peninsula 69,8% (Νέα Είσοδος)
Raffles 68,5% (Νέα Είσοδος)

Άλλες επωνυμίες που αξιολογήθηκαν επαρκώς για παρακολούθηση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους είναι (με αλφαβητική σειρά): 1 Hotels, Alila, Anantara, Banyan Tree, COMO, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz Carlton, Shangri- La, Soho House, Red Carnation, St. Regis, Taj, The Luxury Collection, Viceroy.

Η μοναδική προσέγγιση της LTI για την αξιολόγηση των εμπορικών σημάτων πολυτελών ξενοδοχείων περιλαμβάνει τη συνεργασία με ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερομένων μερών του κλάδου, από Διευθύνοντες Συμβούλους έως προσωπικό και επισκέπτες, διασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη και αμερόληπτη προοπτική. Αυτή η ετήσια επαναξιολόγηση διασφαλίζει ότι τα αποτελέσματα είναι επίκαιρα και αντικατοπτρίζουν τη δυναμική φύση της βιομηχανίας πολυτελών ξενοδοχείων.