Σύνταξη: tourismtoday.gr

Δύο νέοι κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), αλλάζουν το τοπίο στα επαγγελματικά ταξίδια στο μπλοκ το 2023.
Πρόκειται για τις Υπηρεσίες Πολυτροπικής Ψηφιακής Κινητικότητας (MDMS) και Count Emissions EU.

  • Οι MDMS που αναμένεται να εγκριθούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το πρώτο τρίμηνο του 2023, είναι μέρος της πολιτικής της ΕΕ που οδηγεί σε τρένα και όχι σε αεροπλάνα, για διασυνοριακά ταξίδια εντός της Ευρώπης.
  • Το Count Emissions EU, καθορίζει ένα κοινό πλαίσιο για τον υπολογισμό και την αναφορά των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου που σχετίζονται με τις μεταφορές. Η σχετική δημόσια διαβούλευση ολοκληρώθηκε πρόσφατα και αναμένεται να υποβληθεί η έκθεση πριν από το τέλος του έτους.

Ο Patrick Diemer πρόεδρος στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Επαγγελματικών Ταξιδίων BT4Europe τόνισε ότι οι δύο πρωτοβουλίες της ΕΕ θα επηρεάσουν τα επιχειρηματικά ταξίδια το 2023, μιλώντας στους αντιπροσώπους στο International Travel Management Summit της AEGVE στη Μάλαγα.

Πιστεύει ότι είναι μια «καλή πρωτοβουλία προς τη σωστή κατεύθυνση», αλλά εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την προσβασιμότητα των διεθνών σιδηροδρομικών ταξιδιών στα εργαλεία κρατήσεων.

Εντοπίζει το πρόβλημα στις MDMS, υπογραμμίζοντας πως «στις περισσότερες από τις χώρες μας οι εσωτερικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες είναι εύκολα προσβάσιμες μέσω μηχανών κρατήσεων, αλλά αν θέλετε να διασχίσετε τα σύνορα, εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε ένα απαρχαιωμένο σύστημα πληροφορικής. Δεν υπάρχει σύγχρονη διασύνδεση όπως έχουμε συνηθίσει από τις αεροπορικές εταιρείες».

Ο επικεφαλής της νεοσύστατης οργάνωσης -της οποίας οι 13 ενώσεις μέλη από όλη την Ευρώπη συμμετείχαν στο συνέδριο- είπε ότι «ο κλάδος μας βρίσκεται σε μια πραγματικά δύσκολη κατάσταση αυτή τη στιγμή.
Εξακολουθούμε να αισθανόμαστε τον αντίκτυπο του Covid 19, οι όγκοι πωλήσεων εξακολουθούν να είναι κάτω από τα υψηλά όλων των εποχών και μια σημαντική χώρα η Κίνα είναι ακόμα, πρακτικά μιλώντας, κλειστή για επαγγελματικά ταξίδια».

Τόνισε επίσης τις ελλείψεις χωρητικότητας ενοικίασης αυτοκινήτων, τα μειωμένα δίκτυα αεροπορικών εταιρειών, τις ελλείψεις προσωπικού και τις καθυστερήσεις στα αεροδρόμια ως συνεχείς προκλήσεις για τη διαχείριση ταξιδιών.

«Κατανοούμε ότι οι προμηθευτές μας εργάζονται σκληρά για αυτό, αλλά η πολυπλοκότητα της ταξιδιωτικής υποδομής αυτή τη στιγμή μας ανησυχεί», επεσήμανε.