Οι Κινέζοι καταναλωτές αγοράζουν τρία από τα δέκα πολυτελή προϊόντα που πωλούνται σε όλο τον κόσμο, ακολουθούμενοι από τους αμερικανούς (24%) και τους Ευρωπαίους καταναλωτές (18%) σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Ernst & Young.

Επιπλέον, μόνο το ένα πέμπτο των αγορών που πραγματοποιούνται από τους Κινέζους τουρίστες παράγονται στη χώρα τους καθώς τα περισσότερα από αυτά είναι κατασκευασμένα στην Ευρώπη.

“Ο τομέας πολυτελείας έχει αποδείξει τις δυνατότητες ανάπτυξής του, ακόμη και σε περιόδους γεωπολιτικής αστάθειας και βραδύτερης ανάπτυξης σε αναδυόμενες αγορές όπως η Κίνα. Η προσέλκυση των αγορών τουρισμού και η συνειδητοποίηση της σημασίας των νέων τεχνολογιών θα είναι κλειδί για την εδραίωση της ανάπτυξης της βιομηχανίας μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια», είπε σε δήλωσή του στέλεχος Leading Partner στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων και λιανικής στην Ισπανία, την Ιταλία και την Πορτογαλία.

Από μια γενικότερη άποψη, η έκθεση της Ε&Υ δείχνει ότι το 2015 η βιομηχανία ειδών πολυτελείας κατέγραψε μια αύξηση κατά 1% στον κύκλο εργασιών της, με έσοδα από τις πωλήσεις των 253 εκατ. ευρώ. Η μελέτη, η οποία αναλύει τη συνολική οικονομική κατάσταση των 30 κορυφαίων εισηγμένων εταιρειών του κλάδου – 23 από τις οποίες ανήκουν σε είδη πολυτελείας και οι υπόλοιπες 7 σε καλλυντικά – αποκαλύπτει επίσης ότι η βιομηχανία καλλυντικών αυξήθηκαν κατά 3,9% στις ΗΠΑ αγγίζοντας τα 203 δισεκατομμύρια $, με την Ασία & Ειρηνικό (36% των πωλήσεων) και τη Βόρεια Αμερική (24%) να είναι οι πιο σημαντικές αγορές.

Οι Online αγορές είναι επίσης μια ευκαιρία ότι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται αυτό το τμήμα. Πέρυσι αντιπροσώπευαν το 7% των συνολικών πωλήσεων, το οποίο μεταφράζεται σε δέκα φορές περισσότερο από ό, τι το 2005.
Η συνολική αξία της αγοράς των δύο τομέων (πολυτελείας και καλλυντικά) διαμορφώθηκε σε € 440.2 δισεκατομμύρια στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2016. Κατά τα τελευταία οκτώ χρόνια, αυτές οι 30 εταιρείες είχαν μια σωρευτική αύξηση των αποθεμάτων κατά 83%.