Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Κινέζοι τουρίστες επιστρέφουν το 2024 στη Δύση, σύμφωνα με προβλέψεις της Oxford Economics. Προαναγγέλει μια δυναμική αναβίωση του τουρισμού Κίνας-Ευρώπης, σχεδόν στο 80% των επιπέδων πριν από την πανδημία.

Ο Κινέζος ταξιδιώτης έχει πολύ διαφορετικό προφίλ σε σχέση με πριν από την πανδημία. Αναζητά διαφορετικές εμπειρίες και έχει νέες προσδοκίες.

Ο Gareth Matthews από τον παγκόσμιο πάροχο ταξιδιωτικών διανομών Didatravel υπογραμμίζει ότι φέτος «αρχικά η ανάκαμψη επικεντρώθηκε στους προορισμούς APAC, αλλά είδαμε μια πρόσφατη αύξηση στις κρατήσεις από την Κίνα σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, στη Βόρεια Αμερική, ακόμη και στο LATAM».

Οπως εξηγεί «οι ξενοδόχοι και άλλοι προμηθευτές ταξιδιωτικών υπηρεσιών χρειάζονται μια ισχυρή στρατηγική διανομής κι αυτό δεν αφορά μόνο την ύπαρξη ενός ιστότοπου στην κινεζική γλώσσα.
Οι Κινέζοι ταξιδιώτες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε κανάλια κρατήσεων και ιστότοπους έμπνευσης που δεν υπάρχουν στις παραδοσιακές δυτικές αγορές. Μόνο μέσω τοπικών ειδικών που εδρεύουν στην Κίνα μπορείτε πραγματικά να κερδίσετε τη μέγιστη προβολή και κρατήσεις.»

Μόλις εφαρμοστεί η σωστή στρατηγική διανομής και η σωστή τεχνολογία, το επόμενο βήμα είναι η επένδυση στην κατανόηση αυτής της νέας ομάδας ταξιδιωτών, σύμφωνα με τον Evren Oktay, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος στο pax2night.
«Για να τους προσελκύσουν οι ξενοδόχοι πρέπει να κατανοήσουν τις πολιτισμικές διαφορές των Κινέζων ταξιδιωτών, καθώς έχουν πολύ μοναδικές ανάγκες και επιθυμίες, επισημαίνει.

Για παράδειγμα, είναι πολύ σημαντικό για αυτούς όταν κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο να γνωρίζουν πώς είναι το πραγματικό δωμάτιο που θα λάβουν και πόσο ακριβώς είναι, μέχρι το τελευταίο τετραγωνικό μέτρο. Εξίσου τους αρέσει να έχουν βραστήρα στο δωμάτιό τους για να βράζουν το δικό τους τσάι».

Η Juana Muro στο TourReview, θεωρεί ότι οι θετικές κριτικές είναι απαραίτητες για όσους θέλουν να προσεγγίσουν τον Κινέζο ταξιδιώτη.

Οπως επισημαίνει «είδαμε μια τεράστια εισροή κριτικών από Κινέζους ταξιδιώτες γύρω από το Σεληνιακό νέο έτος. Αυτό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει τις ευρωπαϊκές ή βορειοαμερικανικές μάρκες να συνδεθούν με αυτήν την αγορά, αλλά μόνο αν μιλάμε για πλατφόρμες κριτικών κινεζικής γλώσσας όπως το Trip.com.
Τα ευρωπαϊκά ταξιδιωτικά εμπορικά σήματα θα πρέπει να αναγνωρίσουν τη δύναμη που κατέχει ο Κινέζος ταξιδιώτης. Μια καλή κριτική από ένα άτομο μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στην επωνυμία.»

Και δεν είναι μόνο οι κριτικές ταξιδιωτών, οι Κινέζοι bloggers και οι influencers μπορούν να προσθέσουν ένα άλλο επίπεδο εμπιστοσύνης και να βοηθήσουν να ζωντανέψουν τα ταξιδιωτικά εμπορικά σήματα με τρόπο που κατανοεί το κοινό τους.

«Οι Κινέζοι τουρίστες είναι γνωστό ότι επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από ταξιδιωτικές προτάσεις και bloggers, ιδιαίτερα εκείνους με ισχυρή διαδικτυακή παρουσία στην Κίνα, δήλωσε ο Andrew Lockhead, Διευθύνων Σύμβουλος της Stay22.

Οι blogger που κατανοούν και έχουν απήχηση στην κινεζική αγορά μπορούν να είναι απίστευτα αποτελεσματικοί πρεσβευτές επωνυμίας».