Οι Κινέζοι τουρίστες στη Γερμανία ξοδεύουν κατά μέσο όρο 513 ευρώ ανά ημέρα κατά την επίσκεψή τους στο Μόναχο, ποσό το οποίο είναι πάνω από όσα πληρώνουν οι Άραβες επισκέπτες (367 ευρώ), σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από τον Εμπορικό Σύλλογο της Βαυαρίας. Παράλληλα, οι επισκέπτες από την Κίνα δεν αναζητούν μόνο είδη πολυτελείας, αλλά επίσης αγοράζουν και από μεσαίου μεγέθους καταστήματα και μικρά πολυκαταστήματα.

Ο Εμπορικός Σύλλογος της Βαυαρίας εξέτασε την αγοραστική συμπεριφορά των Κινέζων τουριστών στο Μόναχο για πρώτη φορά και περιέλαβε μόνο 153 Κινέζους επισκέπτες. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αντιστοιχούν στην εμπειρία των τοπικών πωλητών, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Συλλόγου.

Τρόφιμα, ρούχα και καλλυντικά, καθώς και παπούτσια, ρολόγια και κοσμήματα είναι στην κορυφή του καταλόγου των αγορών των επισκεπτών. Ταυτόχρονα, η έρευνα δείχνει ότι οι Κινέζοι τουρίστες στη Γερμανία δεν ενθαρρύνονται να αγοράζουν περισσότερα μόνο από τις ελκυστικές βιτρίνες καταστημάτων.

Συνήθως γνωρίζουν εκ των προτέρων τι θέλουν και ποια καταστήματα ακριβώς θέλουν να επισκεφθούν.

Φυσικά η σημαντικότερη πηγή πληροφόρησής τους κατά την προετοιμασία του ταξιδιού δεν είναι πλέον ο κλασικός ταξιδιωτικός οδηγός, αλλά το Διαδίκτυο.

Μια καλή, ίσως πολύγλωσση ιστοσελίδα θα μπορούσε να είναι ζωτικής σημασίας για τις εσωτερικές συναλλαγές τους. Δεδομένου μάλιστα ότι οι Κινέζοι επισκέπτες ανησυχούν ιδιαίτερα για τα προβλήματα της επικοινωνίας.

Ωστόσο, ο τουρισμός είναι μια ευαίσθητη βιομηχανία. Συχνά αντιδρά άμεσα στις πολιτικές εξελίξεις και τις παγκόσμιες και περιφερειακές κρίσεις. Οι τρομοκρατικές επιθέσεις στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις όπως το Παρίσι και το Βερολίνο, καθώς και αυστηρότερες θεωρήσεις βίζας για τους Κινέζους τουρίστες, ήταν ο κύριος λόγος για την πτώση των τουριστών στην Ευρώπη. Αυτό αναφέρθηκε σε μια μελέτη που διεξήχθη από την εταιρεία συμβούλων Bain & Company.