Οι παγκόσμιοι ταξιδιώτες, ιδιαίτερα εκείνοι από τις νεότερες γενιές, αναζητούν πολύ περισσότερα από την απλή χρησιμότητα και αγορές στα καταστήματα όταν επισκέπτονται το αεροδρόμιο.

Τα ευρήματα από τον τελευταίο γύρο της έρευνας Airport Experience της Airport Dimensions, υπογραμμίζουν την αυξανόμενη όρεξη για νέες εμπειρίες.

Τα δεδομένα καταδεικνύουν τροποποιημένα πρότυπα δαπανών και διερευνούν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αναπτυχθούν τα αεροδρόμια, εάν θέλουν να αυξήσουν την ικανοποίηση των ταξιδιωτών και να προστατεύσουν και να αυξήσουν τα έσοδα ανάλογα.

Η μελέτη εξέτασε επιβάτες σχετικά με το τρέχον ταξίδι τους στο αεροδρόμιο, πόσο ικανοποιημένοι είναι και ποιες αλλαγές θα εισαγάγουν για να βελτιώσουν την εμπειρία τους.

Οι ταξιδιώτες ανέμεναν αύξηση 8% στα ταξίδια τους τους επόμενους 12 μήνες, με αποτέλεσμα την ισχυρή επιστροφή στα ταξίδια στις αναδυόμενες αγορές και τη διατήρηση κυρίως από τους ταξιδιώτες Millennials και Gen Z.

Οι ταξιδιώτες σε ώριμες αγορές ανέμεναν βραδύτερη ανάπτυξη το επόμενο έτος σε σύγκριση με τις αναδυόμενες αγορές, πολλές από τις οποίες εξακολουθούν να απολαμβάνουν μια ανάκαμψη μετά την πανδημία.

Αναζήτηση νέων εμπειριών

Οι μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες εξακολουθούν να ψάχνουν να ξοδέψουν χρήματα σε βοηθητικά προγράμματα που κάνουν το ταξίδι πιο εύκολο και αποτελεσματικό για αυτούς.

Παράλληλα, έχουν περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες από τους νεότερους ταξιδιώτες να ξοδέψουν σε χώρους όπως το πάρκινγκ στο αεροδρόμιο.

Τα νεότερα τμήματα, ωστόσο, ξεπερνούν σημαντικά τους ηλικιωμένους τους όσον αφορά τις δαπάνες για νέες υπηρεσίες και εμπειρίες με την αυξανόμενη δημοτικότητα νέων υπηρεσιών όπως :

  • Οι σουίτες ύπνου (11%).
  • Τα παιχνίδια (5%).
  • Η ευεξία και η περιποίηση (9%).

Η στροφή στην ιεράρχηση της εμπειρίας αντικατοπτρίζεται σε όλα τα ευρήματα, καθώς όλα τα τμήματα ανέφεραν την επιθυμία να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο για ψώνια και περιήγηση σε καταστήματα (13%), προτιμώντας να επισκέπτονται επιλογές για φαγητό και μπαρ (15%) και, ολοένα και περισσότερο, σαλόνια αεροδρομίου πριν επιβιβαστούν. πτήση.

  • Το71% και το 70% όλων των ερωτηθέντων θα ήθελαν μια ενιαία εφαρμογή για όλες τις υπηρεσίες και περισσότερη πρόσβαση στο σαλόνι, αντίστοιχα.
  • Το 83% των ταξιδιωτών θέλει καλύτερες θέσεις και το 79% θέλει να βλέπει λιγότερες ουρές.

Επανάσταση στο λιανικό εμπόριο

Σύμφωνα με την έρευνα οι δαπάνες στις οποίες οι ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν ολοένα και περισσότερα χρήματα είναι οι εξής :

  • Καλύτερο φαγητό (15%).
  • Περισσότερη πρόσβαση στο σαλόνι (13%).
  • Νέες εμπειρίες όπως σουίτες ύπνου και κουβέρτες (9%).

Οι ταξιδιώτες της Gen Z ήταν οι πιο ενθουσιώδεις όσον αφορά τις δαπάνες για δραστηριότητες αγορών, το άνοιγμα νέων μορφών αγορών και εμπειριών για τα αεροδρόμια για την ενίσχυση των ροών εσόδων.

Η ζήτηση για πολυτελή lounge αυξάνεται

Η πρόσβαση στο lounge είναι η νέα δημοκρατική ταξιδιωτική πολυτέλεια, με τη δημοτικότητά της ως ταξιδιωτικό πλεονέκτημα να μην δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.

Στις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα, το 30% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι πλήρωσαν απευθείας για πρόσβαση σε ένα σαλόνι, ακολουθώντας την τάση να αναζητούν και να πληρώνουν για μια καλύτερη εμπειρία αεροδρομίου.

Πράγματι, οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να εκτιμούν την πρόσβαση στο σαλόνι, με το 70% να λέει ότι περισσότερες επιλογές για πρόσβαση στο σαλόνι θα βελτίωναν τον χρόνο τους στο αεροδρόμιο.

Οι επισκέπτες του lounge εκτιμούν επίσης τις ψηφιακές υπηρεσίες, με το 86% των ταξιδιωτών να λέει ότι η πρόσβαση σε πληροφορίες πτήσης και το 80% να λέει ότι η παραγγελία F&B είναι σημαντική για αυτούς.

Το ψηφιακό in-lounge ανοίγει νέες ευκαιρίες

Το 61% πιθανότατα θα ξόδευε σε επιπλέον F&B και περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες του lounge (52%) ενδιαφέρονται να ψωνίσουν στα καταστήματα του αεροδρομίου από το σαλόνι.

Η σύνδεση με το λιανικό εμπόριο αεροδρομίων υποστηρίζεται από πολύ ισχυρά επίπεδα ενδιαφέροντος για εμπειρίες σαλονιού που χορηγούνται από επωνυμίες, με το 77% των επισκεπτών να δηλώνουν ότι θα ήθελαν να πάρουν δείγματα επώνυμων προϊόντων υψηλής ποιότητας ποτών ή τροφίμων.