Τις  κορυφαίες συμβουλές ξενοδοχειακού marketing για το 2019 μας προβάλει η Hotelier Academy (www.hotelieracademy.gr), που θα ενισχύσουν σημαντικά τις πωλήσεις αλλά και το brand awareness του ξενοδοχείου σας.

Οι ξενοδόχοι αποτελούν μια από τις πιο ενημερωμένες ομάδες επαγγελματιών όσον αφορά το σύγχρονο marketing, αφού εφαρμόζουν καθημερινά τις πλέον εξελιγμένες τεχνικές του, τόσο σε online όσο και σε offline επίπεδο.

Κάθε χρονιά όμως που περνάει, οι απαιτήσεις αυξάνονται και ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος, με αποτέλεσμα οι ξενοδόχοι να αναζητούν διαρκώς νέες μεθόδους marketing, που θα ενισχύσουν τις πωλήσεις των καταλυμάτων τους.

Τι αλλάζει όμως στις τεχνικές marketing που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο Ξενοδόχος το 2019; Υπάρχουν νέα μέσα που θα πρέπει ο ξενοδόχος να εκμεταλλευτεί ή θα πρέπει να αξιοποιήσει περισσότερο τα υπάρχοντα; Για μια χρονιά όπως το 2019, η απάντηση θα πρέπει μάλλον να εστιάζει στην καλύτερη αξιοποίηση των υπαρχόντων μέσων, αλλά και σε μια εντελώς διαφοροποιημένη προσέγγιση χρήσης των γνωστών καναλιών, όπως τα OTAs και τα Social Media.

Παράλληλα, επιβάλλεται και η στροφή προς τους ίδιους τους επισκέπτες των ξενοδοχείου, οι οποίοι μπορούν να αποτελέσουν το σημείο αναφοράς της συνολικής κερδοφορίας ενός καταλύματος, αλλά και πυλώνας αύξησης των μελλοντικών του πωλήσεων.

-Το live streaming και τα αυθόρμητα video στα ξενοδοχειακά social media, γίνονται το πλέον επιδραστικό περιεχόμενο των ξενοδόχων, τόσο για νέες κρατήσεις όσο και για την πώληση υπηρεσιών σε υπάρχοντες πελάτες.

-Τα προσωπικό των ξενοδοχείων αποκτά πιο ενεργό ρόλο στην προώθηση του καταλύματος, αφού φαίνεται ότι μπορεί να επηρεάσει τις κριτικές στα Review Websites, που καθορίζουν πολλές φορές το booking decision.

-Το ξενοδοχειακό Design, που θεωρείται το σημείο αναφοράς του ξενοδοχειακού περιεχομένου, εκτός από υψηλή αισθητική πλέον απαιτεί και ένα δυναμικό concept, που προδιαθέτει για ξεχωριστές εμπειρίες.

-Το ξενοδοχειακό SEO μεταφέρεται σε τρίτα αξιόπιστα websites, ενώ τα OTAs αποτελούν πλέον το σημαντικότερο κανάλι προώθησης των ξενοδοχείων σε ένα ready-to-book κοινό.

-Τα Websites των Ξενοδοχείων μετατρέπονται σε δυναμικά concierge σημεία, και η σωστή οργάνωση του περιεχομένου φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά τα booking conversions.

-Η χρήση του WiFi δικτύου του ξενοδοχείου αποτελεί το δυναμικότερο μέσο προώθησης υπηρεσιών όπως εστιατόρια και spa, που ενισχύουν το revenue του καταλύματος.

Πηγή: https://www.hotelieracademy.gr/xenodoxeiako-marketing-2019/