Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στην Ινδία η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία έχουν επηρεαστεί σημαντικά εξαιτίας του lockdown λόγω του κορωνοϊού. Καθώς και των περιορισμών σε διάφορα μέρη της χώρας.

Με την κινητικότητα να είναι περιορισμένη και τον φόβο εξάπλωσης του ιού να μεγαλώνει, λιγότεροι Ινδοί ταξίδεψαν πέρυσι.

Τώρα με το δεύτερο κύμα της πανδημίας να υποχωρεί, το ερώτημα για τον τουριστικό κλάδο είναι εάν τα ταξίδια αναψυχής θα ανακάμψουν τελικά. Και αν ναι, ποιες θα είναι οι τάσεις στον κόσμο μετά την πανδημία της νόσου COVID;

Σύμφωνα με έρευνα των Thomas Cook India και SOTC Travel, το ενδιαφέρον των ανθρώπων για ταξίδια έχει αυξηθεί σημαντικά κατά τη διάρκεια του μήνα.

  • Το 69% έδειξε έντονο ενδιαφέρον για ταξίδια το 2021 μετά από τη χαλάρωση των περιορισμών.
  • Το 18% είναι έτοιμο να ταξιδέψει αμέσως μετά την άρση του lockdown.
  • Το 51% μέσα στους επόμενους 3-6 μήνες.

Οι κορυφαίες 5 ενδιαφέρουσες τάσεις ταξιδιού στον κόσμο μετά τη νόσο COVID

Αυτές είναι οι 5 νέες τάσεις που αναδύονται στον κόσμο μετά την πανδημία της νόσου COVID:

Βασικές παράμετροι η υγεία και η ασφάλεια

  • Το 70% χαρακτήρισε την υγεία και την ασφάλεια ως το βασικό μέλημα.
  • Η εκ νέου υγιεινή των δωματίων επιλέχθηκε από το 52% ως βασική απαίτηση.
  • Η πλειοψηφία, περίπου το 66% έδειξε προθυμία να αυξήσει τις δαπάνες για να εξασφαλίσει υψηλότερα επίπεδα υγείας και ασφάλειας στις διακοπές.

Προϊόντα με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων ή μηδενικής ακύρωσης

Το 81% των ερωτηθέντων επανέλαβε την ανάγκη για επιστρεπτέα ή μηδενικά προϊόντα ακύρωσης.

Με την αβεβαιότητα που δημιουργείται από τον ιό, οι άνθρωποι θέλουν ευέλικτα προϊόντα όπου οι ακυρώσεις θα επιτρέπονται κατά κανόνα.

Επιλογές για εσωτερικά και διεθνή ταξίδια

Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι οι ταξιδιώτες θέλουν επιλογές τόσο για εγχώρια όσο και για διεθνή ταξίδια σε σχεδόν ίσο ποσοστό.

Ταξίδια και διάρκεια

  • Το 35% επέλεξε διακοπές μεταξύ 3 και 5 ημερών.
  • Το 52% για 6-12 ημέρες.
  • Το 13% για πάνω από 12 ημέρες.

Περίπου το 62% των ερωτηθέντων προτιμά να ταξιδεύει με οικογένεια/φίλους, το 20% ως ζευγάρι/σόλο και το 18% με μια εμβολιασμένη ομάδα.

Το 77% προτιμά την καθοδήγηση από ειδικούς

  • Το 77% συνέχισε να εκφράζει έντονη προτίμηση για αλληλεπίδραση με έναν ειδικό για καθοδήγηση.
  • Το 27% επιλέγει να αγοράσει διακοπές μέσω καταστημάτων λιανικής.
  • Την ίδια στιγμή, το 33% προτίμησε μια ανέπαφη εμπειρία μέσω εικονικής συζήτησης / συνομιλίας μέσω βίντεο.
  • Το 23% επέλεξε να προχωρήσει σε κρατήσεις μέσω ιστότοπου/εφαρμογής.