Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο ξενοδοχειακός όμιλος Marriott International ανακοίνωσε «εξαιρετικά» αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο, με τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία του να καταγράφουν «ιδιαίτερα ισχυρή» ανάκαμψη εσόδων.
Η εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ δήλωσε ότι είδε τη ζήτηση να συνεχίζει να αυξάνεται σε όλα τα τμήματα πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου Απριλίου-Ιουνίου. Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) παγκοσμίως, ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2019 τον Ιούνιο.
Η Marriott πρόσθεσε ότι η μέση ημερήσια τιμή (ADR) ήταν «εύρωστη» κατά τη διάρκεια του τριμήνου και 7% πάνω από τα συγκρίσιμα επίπεδα του 2019 στα 175,99 δολάρια.
Τα ποσοστά πληρότητας παγκοσμίως συνέχισαν επίσης την ανάκαμψη τους φτάνοντας το 68% στις 30 και πλέον παγκόσμιες επωνυμίες της εταιρείας.
«Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου της Marriott υπογραμμίζουν την έντονη ζήτηση για τα ταξίδια, δήλωσε ο Anthony Capuano, Διευθύνων Σύμβουλος της Marriott International.
Αναφέραμε εξαιρετικά αποτελέσματα, καθώς συνεχίστηκε η δυναμική στην ανάκαμψη των καταλυμάτων παγκοσμίως.
Η Ευρώπη σημείωσε ισχυρές κρατήσεις, λόγω της επιστροφής διεθνών επισκεπτών, με την ανάκαμψη του Ιουνίου να ξεπερνά το 2019».
Τα συνολικά έσοδα της Marriott αυξήθηκαν κατά 70% το τρίμηνο στα 5,3 δις δολάρια σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021, με τα καθαρά κέρδη να αυξάνονται κατά 61% στα 678 εκατομμύρια δολάρια από έτος σε έτος.
Τα καταλύματα της Marriott στην Ευρώπη κατέγραψαν το υψηλότερο επίπεδο πληρότητας -εκτός της Βόρειας Αμερικής- στο 67,5% για το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 46 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021.
Αν και παρέμεινε εννέα μονάδες χαμηλότερα σε σχέση με την πληρότητα του 2019.
Η ADR στην Ευρώπη αυξήθηκε 44% στα 200,79 δολάρια σε ετήσια βάση και η αναλογία κατά 355% στα 135,51 δολάρια, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Ήταν επίσης 8,4% υψηλότερη στην Ευρώπη από το δεύτερο τρίμηνο του 2019 και δηλώνει την ισχυρή ανάκαμψη της ζήτησης ξενοδοχείων σε ολόκληρη την ήπειρο.
«Με τις ισχυρές ταμειακές ροές και τα κέρδη μας, συνεχίσαμε τις επαναγορές μετοχών κατά το δεύτερο τρίμηνο, εκτός από την πληρωμή μερίσματος σε μετρητά, υπογραμμίζει ο Anthony Capuano.
Κοιτάζοντας το μέλλον, είμαστε αισιόδοξοι για τις οικονομικές μας προοπτικές και την ισχυρή δημιουργία μετρητών. Αναμένουμε να επιστρέψουμε περισσότερα από 2,2 δις δολάρια στους μετόχους μέσω μερισμάτων και επαναγορών μετοχών το 2022».
Η Marriott συνεχίζει να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της με 97 ακίνητα και 17.000 δωμάτια που προστέθηκαν παγκοσμίως το τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων 9.200 δωματίων εκτός Βόρειας Αμερικής.
Η εταιρεία έχει συνολικά περίπου 8.100 ακίνητα παγκοσμίως και 1,5 εκατομμύρια δωμάτια στο σύστημά της.
Υπάρχουν επίσης άλλα 2.950 ξενοδοχεία και 495.000 δωμάτια στον αναπτυξιακό «αγωγό» της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων 203.300 δωματίων υπό κατασκευή.
«Η δραστηριότητα υπογραφής έχει επιταχυνθεί το 2022, σημειώνοντας ρεκόρ δεύτερου τριμήνου, σημείωσε ο επικεφαλής.
Υπογράψαμε 23.000 δωμάτια σε όλο τον κόσμο το δεύτερο τρίμηνο, σχεδόν το 30% των οποίων ήταν μετατροπές από ανταγωνιστικές μάρκες.
Οι μετατροπές εξακολουθούν να είναι σημαντική κινητήρια δύναμη ανάπτυξης μας, καθώς αποτελούν περίπου το 25% των προσθηκών δωματίων το τρίμηνο».