Σε «τροφοδότες» των διεθνών ταξιδίων με σαφή προτίμηση στις τοπικές εμπειρίες, τα ανεξάρτητα καταλύματα και τους προορισμούς μακρινών αποστάσεων εξελίσσονται οι Κινέζοι, ιδίως όσοι γεννήθηκαν μετά το 1990.

Ταυτόχρονα, ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα για να χρηματοδοτήσουν αυτά τα ταξίδια.

Σε έρευνα της κινεζικής Hotels.com του ομίλου Expedia, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι Κινέζοι millennials δαπάνησαν κατά 80% περισσότερα για ταξίδια μεταξύ Μαΐου 2017 και Μαΐου 2018 από ότι τους προηγούμενους δώδεκα μήνες.

Η έκθεση βασίζεται σε συνεντεύξεις που διεξήγαγε η εταιρία σε περισσότερους από 3.000 Κινέζους ηλικίας 18 έως 58 ετών που ταξίδεψαν στο εξωτερικό.

Η μοναδικότητα ενός τόπου

Εκτός από ένα τεράστιο άλμα στις δαπάνες των ταξιδιωτών όσων γεννήθηκαν μετά το 1990, αυτή η ηλικιακή ομάδα ξοδεύει επίσης μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους σε ταξίδια το 36% σε σύγκριση με 28% για τους Κινέζους ταξιδιώτες συνολικά.

Η έρευνα έδειξε ότι δαπανούν αυτά τα χρήματα για να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα και να πραγματοποιήσουν νέες εμπειρίες.

Που ξοδεύουν τα χρήματά τους

  • Το 65% για να επισκεφθούν αξιοθέατα
  • Το 61% για να δοκιμάσουν τοπικές λιχουδιές
  • Το 43% για να αγοράσει τοπικά αυθεντικά αναμνηστικά

Διαμονή

Οι Κινέζοι ταξιδιώτες προτιμούν όλο και περισσότερο τα καταλύματα που αντιπροσωπεύουν το τοπικό περιβάλλον ενός προορισμού και δεν επιλέγουν τη διαμονή τους βασιζόμενοι μόνο στη βαθμολογία ενός ξενοδοχείου.

  • Το 55% των ταξιδιωτών είχε μείνει σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία
  • Το 49% σε διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες
  • Το 33% σε boutique ξενοδοχεία

Τι διαμορφώνει μια μεγάλη ταξιδιωτική εμπειρία

Όταν ρωτήθηκαν τι διαμορφώνει μια μεγάλη ταξιδιωτική εμπειρία, το 56% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι αυτή περιλαμβάνει τη διαμονή σε ένα τυπικό κατάλυμα.
Επίσης, οι ανέσεις του ξενοδοχείου επηρεάζουν τη λήψη των αποφάσεών τους.
Το Wi-Fi κατατάσσεται ως η πιο σημαντική παροχή στο κατάλυμα σε ποσοστό 60% και η υπηρεσία δωματίου σε ποσοστό 36%.