Οι μισοί από τους καταναλωτές δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν το 2021. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα του διεθνούς πρακτορείου ψηφιακού μάρκετινγκ, AccuraCat.

Συγκεκριμένα, το 41,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν σχεδίαζε να ταξιδέψει το 2021.

Στην έρευνα ρωτήθηκαν οι καταναλωτές ποια ήταν η πιο σημαντική πτυχή μιας ασφάλειας ταξιδίου. Η πλειονότητα των ερωτηθέντων είπε δεν σχεδίαζαν να ταξιδέψουν το 2021, οπότε δεν θα χρειαζόταν ταξιδιωτική ασφάλιση.

Αν και αυτό είναι καλό νέο για τους αξιωματούχους της υγείας, αυτό σημαίνει συνεχιζόμενο πρόβλημα για τον ταξιδιωτικό κλάδο.

Υπενθυμίζεται ότι ο ταξιδιωτικός κλάδος υπέστη παγκόσμια απώλεια 75 εκατ. θέσεων εργασίας και 2,1 τρισ. δολαρίων σε έσοδα. Τα στοιχεία προέρχονται από εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού.

Όσοι ήταν ηλικίας 65 ετών και άνω είπαν ότι δεν θα ταξιδέψουν το 2021 (50,5%).

Αντίθετα, μόνο το 36% των ατόμων ηλικίας 18 έως 24 ετών που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι δεν θα ταξιδέψουν – καθιστώντας αυτήν την ομάδα την πιο πιθανή να ταξιδέψει το 2021.

Δημοφιλείς παροχές στην ασφάλιση ταξιδιού

Η κορυφαία προτεραιότητα για την ταξιδιωτική ασφάλιση – για όσους σχεδίαζαν να ταξιδέψουν – ήταν η “ακύρωση λόγω περιορισμών Covid” (21%),

Ακολούθησε η “ιατρική κάλυψη, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης Covid” (11,5%).

Φαίνεται ότι οι καθυστερήσεις δεν ήταν πλέον τόσο ανησυχητικές για τους καταναλωτές, με μόνο το 3% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ήταν η πιο σημαντική πτυχή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Οι ερωτηθέντες ηλικίας μεταξύ 35 και 44 ετών ήταν πιο πιθανό να χαρακτηρίσουν ως «προτεραιότητα» στην ταξιδιωτική ασφάλιση τις  ακυρώσεις λόγω περιορισμών Covid.

Οι ερωτηθέντες ηλικίας 45 ετών και άνω δεν ανησυχούσαν για την κάλυψη της ακύρωσης, πιθανώς επειδή οι ανησυχίες για την υγεία έχουν προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.