της Εύας Οικονομάκη
Τον πήχη της φιλοξενίας ακόμη πιο ψηλά στην εγχώρια τουριστική αγορά θέτει η Zeus International Hotels & Resorts, ολοκληρώνοντας ένα ευρύ επενδυτικό πλάνο, ύψους 150 εκατ. ευρώ, με στόχο το 2023 να «γράψει» τζίρο 110 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 25% σε σχέση με το 2022, και μικτά λειτουργικά κέρδη (GOP) 50 εκατ. ευρώ.
Το νέο Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική και το πλήρως ανακαινισμένο Wyndham Grand Crete Mirabello Βay στον Αγιο Νικόλαο είναι δύο από τα κορυφαία project της Zeus για το 2023, που αποδεικνύουν τη στροφή της εταιρείας στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για ταξιδιώτες που αναζητούν ένα οικείο περιβάλλον.
Tα projects
Μέχρι τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, όλα τα ξενοδοχεία που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της η Zeus θα είναι πλήρως ανακαινισμένα, με εξαίρεση το Ammos Resort στην Κω, την τελευταία προσθήκη στο δυναμικό της εταιρείας. Πρόσφατα η Zeus διεύρυνε την παρουσία της εντός Ελλάδας, επενδύοντας στη Χαλκιδική μέσω ενός project που θα ξεπεράσει στην ολοκλήρωσή του τα 40 εκατ. ευρώ. Στην κατεύθυνση αυτή, απέκτησε το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, δυναμικότητας 171 δωματίων, στη χερσόνησο της Κασσάνδρας. Το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει στα τέλη Απριλίου, ωστόσο, το φθινόπωρο του 2023 θα προστεθούν σε αυτό 89 επιπλέον premium δωμάτια και βίλες με ιδιωτικές πισίνες και κήπους, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των δωματίων στα 260. Απώτερη επιδίωξη των επικεφαλής της Zeus είναι η ανάδειξη του Ajul Luxury Hotel & Spa Resort ως ενός από τα καλύτερα resort στη βόρεια Ελλάδα.
Αυτή την περίοδο ολοκληρώνεται η τρίτη και τελευταία φάση της ριζικής ανακαίνισης στο πεντάστερο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay που βρίσκεται στον Αγιο Νικόλαο και συγκεκριμένα στον κόλπο του Μιραμπέλλο. Μετά και την τρίτη φάση της ανάπλασης, η οποία περιλαμβάνει την προσθήκη 108 δωματίων, το συγκεκριμένο resort θα προσφέρει 6 νέες κατηγορίες δωματίων, ενώ στον περιβάλλοντα χώρο θα δημιουργηθεί ένας νέος κήπος με αρωματικά φυτά, αυτοφυή βότανα, αλλά και βρώσιμα λαχανικά και φρούτα που θα τροφοδοτούν τα εστιατόρια του ξενοδοχείου. Στόχος είναι η εδραίωση του resort ως ενός από τα κορυφαία -αν όχι το κορυφαίο- στην Κρήτη.
Στην ίδια λογική, η Zeus απέκτησε πριν από λίγες ημέρες το Ammos Resort στην Κω, το οποίο φέτος θα λειτουργήσει ως 4άστερο ξενοδοχείο, ωστόσο, το τέλος της σεζόν θα σημάνει την ανακαίνισή του με σκοπό να μετατραπεί σε ένα από τα κορυφαία ξενοδοχεία της Κω. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, εξετάζεται η επέκταση του ξενοδοχείου σε παρακείμενα οικόπεδα έτσι ώστε να αυξηθεί η δυναμικότητά του από τα 114 στα 260 δωμάτια.
Λίγο πριν το τέλος του 2022, σε απόσταση αναπνοής από την πλατεία Κάνιγγος, έκανε πρεμιέρα στην ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας το Athens Key Hotel Trademark Collection by Wyndham, το πρώην «Κάνιγγος 21», το οποίο έχει μισθώσει μακροχρόνια η Zeus από το Τ.Ε.Α. Ε.Α.Π.Α.Ε. (Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης – Επικούρησης Ασφαλιστών και Προσωπικού Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων).
Το προφίλ
Σήμερα, η αξία του χαρτοφυλακίου που διαχειρίζεται η εταιρεία, η οποία διαθέτει 21 πολυτελή ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου και της Ανατολικής Ευρώπης, διαμορφώνεται σε 1-1,2 δισ. ευρώ. Εκτός Ελλάδας, η Zeus έχει παρουσία στην Ιταλία, στη Ρουμανία και στην Κύπρο, ενώ στα σχέδια του επικεφαλής της εταιρείας βρίσκεται η περαιτέρω επέκταση σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.
H Zeus διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με 4.000 δωμάτια, εκ των οποίων τα 1.000 είναι ιδιόκτητα, τα 1.800 περίπου προέρχονται από συμφωνίες μακροχρόνιων μισθώσεων και τα υπόλοιπα 1.200 περίπου αφορούν πολυτελή ξενοδοχεία τρίτων, τη διαχείριση των οποίων, ωστόσο, έχει αναλάβει η εταιρεία. Η Zeus σήμερα φιλοξενεί ετησίως πάνω από 1 εκατ. επισκέπτες και συνεργάζεται με διεθνείς αλυσίδες, όπως η Wyndham Hotels & Resorts, η Hilton Worldwide Holdings Inc., η Radisson Hotel Group και η Marriott International.