Νέες ταξιδιωτικές τάσεις προκύπτουν από τις διακοπές των Κινέζων τη «Χρυσή Εβδομάδα». Αυτό αναφέρουν τα πρόσφατα δεδομένα της διαδικτυακής πλατφόρμας ταξιδίων Fliggy.
Οι φετινές 8ήμερες διακοπές της Χρυσής Εβδομάδας σημείωσαν διψήφια αύξηση στη συνολική αξία των συναλλαγών για κρατήσεις ξενοδοχείων και πτήσεων εντός Κίνας σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.
Ο αριθμός των ατόμων που έκαναν κρατήσεις για διεθνείς πτήσεις έφτασε στο ανώτατο όριο για το έτος, ενώ τον μήνα πριν από τις διακοπές, η συνολική αξία των συναλλαγών υπηρεσιών αίτησης θεώρησης μέσω του Fliggy σημείωσε αξιοσημείωτη αύξηση άνω του 70% σε σύγκριση με τον μήνα πριν από τη φετινή Εργατική Πρωτομαγιά.
Αύξηση της ζήτησης ανεξάρτητων ταξιδίων
Υπήρξε μια αξιοσημείωτη αύξηση της ζήτησης των καταναλωτών για ευέλικτα δρομολόγια και εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Η συνολική αξία των εκπληρωμένων συναλλαγών για τοπικές υπηρεσίες τουρισμού αναψυχής, όπως κολύμβηση με αναπνευστήρα και περιηγήσεις με ελικόπτερα σε διεθνείς προορισμούς, που κρατήθηκαν στην πλατφόρμα του Fliggy κατά τη διάρκεια της φετινής Χρυσής Εβδομάδας, έχει αυξηθεί σχεδόν εννέα φορές σε σύγκριση με πέρυσι. Προορισμοί όπως οι Μαλδίβες, το Λουξεμβούργο, η Γαλλική Πολυνησία, η Αργεντινή, η Αίγυπτος και η Κένυα έχουν όλοι γνωρίσει πολλαπλούς ρυθμούς αύξησης του συνολικού όγκου συναλλαγών σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2019.
Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων κερδίζουν συνεχώς έδαφος
Οι Κινέζοι επιλέγουν πιο μακρινούς προορισμούς για τα διεθνή τους ταξίδια. Εκτός από προορισμούς εντός του δημοφιλούς εύρους πτήσεων 4 ωρών από την Κίνα, χώρες όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Τουρκία, η Ισλανδία και η Αίγυπτος έχουν γίνει ολοένα και πιο δημοφιλείς για εξερχόμενα ταξίδια και είδαν μερικούς από τους υψηλότερους εκπληρωμένους όγκους συναλλαγών σε κρατήσεις.
Αυξάνεται η έμφαση στην ποιότητα των ταξιδιών
Υπήρξε μια αισθητή άνοδος στη ζήτηση για ανώτερης ποιότητας, προσαρμοσμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Στην πλατφόρμα της Fliggy, ο αριθμός των κρατήσεων για ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων κατά τη διάρκεια της Χρυσής Εβδομάδας αυξήθηκε πάνω από 50% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Επιπλέον, ο συνολικός όγκος συναλλαγών που εκπληρώθηκε για προσαρμοσμένα ταξιδιωτικά προϊόντα αυξήθηκε περισσότερο από 20% σε σύγκριση με το 2019 .