Νέες τεχνολογίες χρησιμοποιούν οι εταιρείες κρουαζιέρας προκειμένου να δώσουν μια πιο προσωπική εξυπηρέτηση στους πελάτες τους.

Πολλά κρουαζιερόπλοια προσφέρουν εφαρμογές στα κινητά για να βοηθήσουν τους επισκέπτες τους στη διαμονή τους εν πλω.

Μερικές από τις δυνατότητες που διαθέτουν είναι:

  • να πληρώσουν ηλεκτρονικά τις αγορές τους
  • να μάθουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες,
  • να κάνουν ειδικά αιτήματα στα μπαρ και τα εστιατόρια
  • να τους βοηθούν στην επικοινωνία τους με τους άλλους ταξιδιώτες.

Εταιρείες, όπως η Carnival Corp, η Cruise Line της Disney, Royal Caribbean και η εταιρεία κρουαζιέρας MSC, αρχίζουν ήδη να χρησιμοποιούν φορητές συσκευές.

Με τον τρόπο αυτό μπορούν να εντοπίσουν καλύτερα την ακριβή θέση του επιβάτη στο πλοίο και να του προσφέρουν επιπλέον εξατομικευμένες ανέσεις.

Μικρότερης διάρκειας check in

Οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων διαμαρτύρονται εδώ και πολύ καιρό για τη διαδικασία του check-in.

Πλέον ο στόχος είναι να πάρουν τους επιβάτες “από το αυτοκίνητο στο μπαρ σε 10 λεπτά”. Οι επιβάτες των Royal Caribbean και Celebrity Cruises χρησιμοποιούν μια εφαρμογή στα κινητά τους για να σαρώσουν το διαβατήριό τους. Επιπλέον μπορούν να βγάλουν selfie ασφαλείας και να λάβουν ψηφιακή κάρτα επιβίβασης πριν φτάσουν στο πλοίο.

Εφαρμογή για πιο γρήγορες παραγγελίες

Οι επιβάτες ης Carnival μπορούν να παραγγείλουν το ποτό τους χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για κινητά η οποία μέσω του OceanMedallion λέει στο διακομιστή το όνομα και την ακριβή τοποθεσία του ατόμου. Η συσκευή λειτουργεί ως αναγνώριση, κάρτα χρέωσης και εύρεση θέσης.

Προσωπική εξυπηρέτηση εν πλω

Τα φορητά είδη μπορούν να επιτρέψουν στα μέλη του πληρώματος να χρησιμοποιούν μια κινητή συσκευή για να δουν το όνομα του προσώπου που τους πλησιάζει, ώστε να μπορούν να χαιρετήσουν τον επιβάτη με το όνομά του.

Τα αγαπημένα σας τραγούδια στη κρουαζιέρα σας

Οι επιβάτες που φορούν το OceanMedallion μεταφέρουν τις πληροφορίες που έχουν επιλέξει να μοιραστούν με τη γραμμή κρουαζιέρας όπου κι αν πάνε.

Θερμική αναγνώριση του πλήθους

Ένας χάρτης θερμότητας θα διαπιστώνει που συγκεντρώνονται οι επισκέπτες και πόσα άτομα από το προσωπικό τα εξυπηρετούν, προκειμένου να αποφεύγονται οι καθυστερήσεις.