
Εν όψει της φετινής Έκθεσης TravelTech, τα πρόσφατα δεδομένα έχουν επισημάνει σημαντικές τάσεις στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Συγκεκριμένα, το 62% των ερωτηθέντων ταξιδιωτικών εταιρειών αναμένει αύξηση των προϋπολογισμών τους το επόμενο έτος, με το 28% να αναμένει αύξηση έως και 20%.
Το AI κυριαρχεί στις επερχόμενες τεχνολογικές επενδύσεις στα ταξίδια
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι έτοιμη να κυριαρχήσει στις μελλοντικές επενδύσεις, καθώς το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να διαθέσει κεφάλαια σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.
Επιπλέον, το 32% θα επικεντρωθεί στα συστήματα κρατήσεων , ενώ το 20% στοχεύει στη βελτίωση των εφαρμογών για κινητές συσκευές. Ένα ισχυρό 80% των εταιρειών σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τη χρήση του AI, ιδιαίτερα στη βελτίωση της εξυπηρέτησης και των εμπειριών των πελατών.
Αλλαγές στις πλατφόρμες κρατήσεων: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε πτώση
Παρά την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι γνώσεις του κλάδου δείχνουν μια στροφή προς τους ιστότοπους και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTAs) ως κύριοι οδηγοί κρατήσεων.
Οι ιστότοποι προηγούνται με 40% προτίμηση, ακολουθούν οι OTA με 20% και οι μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ισοβαθμούν στην τρίτη θέση με 16%.
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 68% των φορέων εκμετάλλευσης βρίσκουν την τεχνολογία ζωτικής σημασίας για τον μετριασμό του πληθωρισμού και των ελλείψεων προσωπικού. Τα πιο διάσημα οφέλη περιλαμβάνουν βελτιωμένη αποτελεσματικότητα (32%), αυξημένα έσοδα, καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες, εξατομίκευση και βελτιωμένη διαχείριση κρατήσεων.
Ο Nimet Sayeed, Event Manager στο TravelTech Show , τόνισε τον κρίσιμο ρόλο της τεχνολογίας στην οδήγηση κρατήσεων, στην ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών και στη διατήρηση της κερδοφορίας εν μέσω αλλαγών στην αγορά. Ο Sayeed τόνισε τη σημασία της κατανόησης των επιχειρηματικών προκλήσεων για την αποτελεσματική ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στις λειτουργίες.
Διαδικτυακή αλληλεπίδραση και τεχνητή νοημοσύνη: Διαμορφώνοντας το μέλλον των ταξιδιών
Η συνεχής στροφή προς τις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις επηρεάζει κάθε στάδιο του ταξιδιού του πελάτη, καθιστώντας την τεχνολογία ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας για τους ταξιδιωτικούς φορείς. Το επερχόμενο TravelTech Show θα διερευνήσει περαιτέρω πώς η τεχνητή νοημοσύνη και άλλες τεχνολογίες μπορούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του κλάδου μέσω ενός προγράμματος γεμάτο με εκθέτες, πάνελ και ευκαιρίες δικτύωσης.
Το TravelTech Show έχει προγραμματιστεί για τις 19-20 Ιουνίου 2024, στο ExCeL του Λονδίνου. Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε επαγγελματίες της ταξιδιωτικής τεχνολογίας χωρίς κόστος, αν και οι προμηθευτές πρέπει να αγοράσουν ένα πάσο επισκεπτών.