Οι εύποροι Κινέζοι ταξιδιώτες δημιουργούν τεράστιες ευκαιρίες στην αγορά εξερχόμενων ταξιδιών, χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικό τρόπο ζωής και ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Το 2017, αυτοί οι τουρίστες έλαβαν το ένα δέκατο των συνολικών εξερχόμενων ταξιδιών της Κίνας, αλλά η κατανάλωσή τους στο εξωτερικό αντιπροσώπευε το ήμισυ του συνόλου των δαπανών που πραγματοποίησαν οι Κινέζοι ταξιδιώτες στο εξωτερικό.

Πως θα τους προσεγγίσετε και πως θα καλύψετε καλύτερα τις ανάγκες των πλούσιων Κινέζων ταξιδιωτών;
Η απάντηση από την έρευνα του ομίλου Yao Ke για τους Κινέζους εύπορους ταξιδιώτες πολυτελείας και τις τάσεις.

Κερδίστε τους με τις υπηρεσίες σας

Οι εύποροι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για την ποιότητα των υπηρεσιών. Οι καταγγελίες που σχετίζονται με την υπηρεσία περιλαμβάνουν ζητήματα όπως η κακή εξυπηρέτηση των πελατών, οι ψευδείς ισχυρισμοί μάρκετινγκ και οι παραπλανητικές τιμές.
Εμπιστεύονται κυρίως φίλους και συγγενείς και όχι τα social media ή άλλες επιρροές. Ακολουθούν τις τάσεις και τις πληροφορίες που παρέχονται από τον κύκλο τους, αλλά και από ειδικούς στην βιομηχανία.

Αργά ταξίδια και απόλαυση

Το 67% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι δεν είχαν χρόνο για το παραδοσιακό μοντέλο “ομαδικών ταξιδιών” όπου θα δεσμευόταν από σχέδια και χρονοδιαγράμματα άλλων ανθρώπων.
Ο χρόνος είναι πολύτιμος και τα ταξίδια πρέπει να είναι ευχάριστα. Αυτό σημαίνει ότι επιβραδύνεται ο ρυθμός και δεν δέχονται τον ξέφρενο προγραμματισμό άλλων ταξιδιωτών.

Από τις “παγίδες των τουριστών” στην ανακάλυψη

Αντί για τα αξιοθέατα, εύποροι ταξιδιώτες της Κίνας θέλουν να μάθουν και να εξερευνήσουν.
Οι εκδρομές που προκαλούν το ενδιαφέρον τους περιλαμβάνουν περιηγήσεις, επαγγελματικές επισκέψεις και εκπαίδευση εθιμοτυπίας.

Γαστρονομικές εμπειρίες

Στο παρελθόν, το φαγητό αντιμετωπίζονταν ως κάτι που «έπρεπε να γίνει». Τώρα, όλο και περισσότεροι Κινέζοι ταξιδιώτες δεν βλέπουν το φαγητό ως κάτι που γίνεται στο τρέξιμο και ψάχνουν για γαστρονομικές εμπειρίες στον προορισμό.
Το 18% κάνει προ κρατήσεις στα εστιατόρια που σκοπεύει να επισκεφθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Χαλάρωση

Υπάρχει ένα ρητό στα κινέζικα που λέει “ιππεύοντας ένα άλογο, κοιτάζοντας τα λουλούδια” και χρησιμοποιείται σήμερα για να αναφερθεί στις πολύτιμες στιγμές εν’ κινήσει
Υπάρχει μια τάση στους πλούσιους ταξιδιώτες να ξοδέψουν με αυτόν τον τρόπο τον χρόνο του ταξιδιού στο εξωτερικό. Θέλουν να έχουν την πολυτέλεια να στρατοπεδεύουν σε ένα μέρος, να χαλαρώνουν και να απολαμβάνουν το περιβάλλον.

Από τα πλήθη τουριστών στην σύνδεση στον προορισμό

Μέσα σε λίγα μόνο χρόνια, τα ομαδικά ταξίδια θα μειωθούν σε περίπου 40% μέχρι τα τέλη του 2020.
Αυτοί οι πλήρως ανεξάρτητοι Κινέζοι ταξιδιώτες αναζητούν την προσωπική σύνδεση με τους ανθρώπους και τους τόπους που επισκέπτονται.

Από τις γνωστές διαδρομές, στις άγνωστες

Αντί να ακολουθήσει δοκιμασμένα και αξιόπιστα ταξιδιωτικά δρομολόγια, η νέα γενιά Κινέζων ταξιδιωτών θέλει νέες διαδρομές ταξιδιού, αναζητώντας πράγματα που δεν έχουν δει ή κάνει οι άλλοι.