Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά φιλοξενήθηκε στο Celestyal Crystal το CruiseInn, η κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας, με έμφαση στους κλάδους του Τουρισμού, της Οινογαστρονομίας και της Ναυτιλίας, από τις 2 έως τις 9 Ιουλίου.

Το κρουαζιερόπλοιο επισκέφτηκε τη Μύκονο, τη Μήλο, τη Σαντορίνη, το Ηράκλειο και το Κουσάντασι, επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά για να να αναδείξει τις δύο νικήτριες επιχειρηματικές ιδέες, από τις συνολικά πέντε νέες ιδέες που σχηματίστηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού διαγωνισμού.

Οι ομάδες εργάστηκαν εν πλω για επτά ημέρες, με σκοπό να εκπαιδευτούν, να δικτυωθούν και να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που βασίστηκαν σε πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων–χορηγών της οργάνωσης και υποστηρίχθηκαν τεχνολογικά από τις Cisco και Logicom. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ειδικά θεματικά workshops, να αλληλεπιδράσουν με πάνω 30 επαγγελματίες από τους κλάδους τουρισμού και της γαστρονομίας, με κύριο στόχο να αναπτύξουν τις ιδέες τους αξιοποιώντας όλα τα εφόδια που τους δόθηκαν από τους συνεργάτες της οργάνωσης.

Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση που έλαβε χώρα εν πλω την τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας. Στην τελετή λήξης παραβρέθηκε η Δήμητρα Βλάχου, Marketing Manager της Celestyal Cruises, η οποία ως οικοδεσπότης αλλά και μέλος της οργανωτικής επιτροπής, καλωσόρισε τους 35 συμμετέχοντες και πραγματοποίησε την απονομή των βραβείων.

Αναλυτικά, νικήτριες αναδείχθηκαν οι παρακάτω ομάδες:

C(elest)

Η C(elest) είναι μια έξυπνη τεχνολογική πρόταση που λύνει προβλήματα στο χώρο της φιλοξενίας και του τουρισμού εμπλέκοντας ενεργά τους πελάτες σε κάθε φάση του κύκλου ζωής των υπηρεσιών. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ένα έξυπνο δίκτυο το οποίο ενσωματώνει στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας αλλά και μία ψυχαγωγική διάσταση. Οι CRM λύσεις που προσφέρονται από την πλατφόρμα και η δυνατότητά της να «σκέφτεται» και να αλληλεπιδρά με τους πελάτες έχουν ως αποτέλεσμα βελτιωμένη εμπειρία, brand awareness και business insight.

Η ομάδα της C προσφέρει μια λύση στο challenge που είχε ορίσει η Celestyal Cruises για την βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών κρουαζιέρας, για αυτό και επόμενο βήμα σε συνέχεια της σχετικής διάθεσης της ναυτιλιακής εταιρείας είναι η πραγματοποίηση πιλοτικού προγράμματος στα πλοία της.

Dimitra

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα καλλιέργειας ακριβείας, μέσω του οποίου οι οινοπαραγωγοί θα μπορούν να εποπτεύουν σε πραγματικό χρόνο τις συνθήκες καλλιέργειας, να ειδοποιούνται έγκαιρα για πιθανές ακραίες καιρικές συνθήκες και ασθένειες αλλά και να “εκδημοκρατικοποιήσουν” τα δεδομένα που συλλέγονται για την ενδυνάμωσης της Έρευνας (π.χ. πανεπιστήμια, ερευνητικοί οργανισμοί, κλπ).

Παράλληλα μπορούν να επιταχύνουν την επικοινωνία τους με ασφαλιστικές εταιρείες, σε θέματα που αφορούν προβλήματα στην καλλιέργεια και να ενδυναμώσουν τις ενέργειες marketing στην προώθηση του τελικού προϊόντος.

Ο στόχος της ομάδας είναι να αναπτυχθεί το πρωτότυπο της λύσης σε συνεργασία με τη Santo Wines, η οποία έθεσε και την ανάγκη της να εξελίξει την παρακολούθηση των καλλιεργειών της κάνοντας χρήση τεχνολογίας IoT, στα πλαίσια του CruiseInn 2018.

Η Celestyal Cruises απένειμ%