Οι ταξιδιώτες με θόρυβο (57%), οι ταξιδιώτες κολλημένοι στις συσκευές τους (47%) και εκείνοι που δεν είναι ευαίσθητοι στις πολιτισμικές αποχρώσεις (46%) είναι αυτοί που ενοχλούν περισσότερο τους άλλους…ταξιδιώτες, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Agoda (ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες OTA), «Annoying Travel Habits».

Σύμφωνα με την έρευνα οι άνδρες είναι πιο ανεκτικοί στους θορυβώδεις ταξιδιώτες από ό, τι οι γυναίκες σε ποσοσοτό 60% έναντι 46%, αντίστοιχα.

Η έλλειψη ευαισθησίας στις τοπικές πολιτισμικές αποχρώσεις είναι ενοχλητική για τους:

  • Σιγκαπουριανούς 63%
  • Φιλιππινέζους 61%
  • Μαλαισιανούς 60%
  • Βρετανούς 54%
  • Αμερικανούς 41%
  • Ταϊλανδούς 27%
  • Κινέζους 21%

Εθισμός σε κινητές συσκευές

Σχεδόν το ήμισυ 47% των ερωτηθέντων ανέφερε τους ταξιδιώτες που ξοδεύουν πολύ χρόνο στις κινητές συσκευές τους, είναι ενοχλητικοί.

Σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες από άλλες χώρες, οι Βιετναμέζοι τους βρίσκουν ενοχλητικούς σε ποσοστό 59%, ενώ οι Ταϊλανδοί ταξιδιώτες, από την άλλη πλευρά, έχουν την πιο χαλαρή στάση απέναντι στο φαινόμενο που το βρίσκουν ενοχλητικό σε ποσοστό 31%.

Ίσως δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι μόνοι ταξιδιώτες περνούν σχεδόν δύο ώρες την ημέρα στις συσκευές τους σε διακοπές (117 λεπτά) – δηλαδή 15% περισσότερο χρόνο από ό, τι όταν ταξιδεύουν με φίλους (100 λεπτά) και 26% περισσότερο χρόνο από ότι με την οικογένεια (86 λεπτά).

Οι Αμερικανοί είναι η μόνη εξαίρεση σε αυτή την τάση και κατά μέσον όρο ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στις συσκευές τους όταν ταξιδεύουν σόλο (62 λεπτά) από ό, τι όταν είναι με την οικογένεια (66 λεπτά) ή φίλους (86 λεπτά).

Οι Βρετανοί είναι οι πιο αφοσιωμένοι ταξιδιώτες όταν ταξιδεύουν μαζί, περιορίζοντας την ώρα στις οθόνες τους σε μόλις μια (63 λεπτά) την ημέρα.

Συγκριτικά οι Ταϊλανδοί ξοδεύουν περισσότερο από δύο ώρες την ημέρα (125 λεπτά) στο τηλέφωνο όταν ταξιδεύουν με φίλους ή οικογένεια.