Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι παρατεταμένες επιπτώσεις του COVID-19 και ο αυξανόμενος αντίκτυπος της κλιματικής αλλαγής έχουν διαμορφώσει τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών πρόσφατα και θα αναγκάσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία να εξελιχθεί.

Αυτό αναφέρουν τα ευρήματα νέας έκθεσης για τα ταξίδια από την CarTrawler, στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με την έκθεση “The Evolution of Travel: CarTrawler’s Consumer Trends for 2022”, οι άνθρωποι αγαπούν τα ταξίδια, αλλά είναι επίσης πρόθυμοι για ασφαλέστερες επιλογές, βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις και μεγαλύτερη άνεση όταν ταξιδεύουν.

Παρά τις ανησυχίες για τον COVID-19, οι ταξιδιώτες έχουν μια συντριπτική αίσθηση περιπλάνησης.

  • Το 77% εκφράζει θετικά συναισθήματα γύρω από τα ταξίδια.
  • Το 73% των ταξιδιωτών να είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να νοικιάσει ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο.
  • Το 52% προτιμά αεροπορικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί να είναι ουδέτερες από τον άνθρακα.

Οι ταξιδιώτες είναι επίσης θετικοί στις εφαρμογές σε κινητά που διευκολύνουν τη διαδικασία κράτησης και τους επιτρέπουν να διαχειρίζονται ολόκληρο το δρομολόγιο τους.

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται καλά με τα ταξίδια.

  • Το 51% αναμένει να κάνει περισσότερα ταξίδια αναψυχής εσωτερικού.
  • Το 43% αναμένει να ταξιδέψει διεθνώς.

Ωστόσο, οι ταξιδιώτες έχουν επίσης ανάμεικτα συναισθήματα σχετικά με τους υγειονομικούς κανονισμούς.

  • 53% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικοί πάροχοι είναι κάτι παραπάνω από διαφανείς, σχετικά με τις πολιτικές τους για τον COVID-19.
  • 37% θα ήθελε περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τις πολιτικές για την πανδημία.

Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να αναζητούν περισσότερη ευελιξία, με το 73% να λέει ότι θα ήταν πρόθυμο να ξοδέψει περισσότερα για την ασφάλιση πτήσεων τώρα από πριν.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ειδικά με τη μετάβαση στην απομακρυσμένη και υβριδική εργασία, οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει περισσότερο να χρησιμοποιούν υπηρεσίες και εφαρμογές cloud.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί σε αυτή τη στροφή, προσφέροντας στους ταξιδιώτες περισσότερες επιλογές για άνεση και ευελιξία.

  • 63% των ταξιδιωτών θέλει μια ευκολότερη διαδικασία κράτησης.
    51% επιθυμεί μια ενιαία εφαρμογή για κινητά από την οποία θα μπορούσαν να διαχειριστούν όλα τα μέρη του ταξιδιού τους.