Ένα από τα κύρια εμπόδια των Κινέζων ταξιδιωτών είναι ο αντι-Ασιατικός και αντι-κινεζικός ρατσισμός.
Με το Covid-19 να κηρύσσεται ως “κινεζικός ιός”, οι ρατσιστικοί φόβοι είναι εδώ. Και ο ρόλος των social media θα είναι κρίσιμος στην καταπολέμηση αυτής της αρνητικότητας για την επανεκκίνηση των ταξιδιών, σύμφωνα με μελέτη της Globaldata.

Η συμμετοχή σε πλατφόρμες όπως το TikTok, το Weibo και το WeChat θα λειτουργήσουν ως κινητήριες δυνάμεις. Για να πολεμήσουν τους φόβους κατά του ασιατικού / αντι-κινεζικού ρατσισμού, υπογραμμίζει η GlobalData.

Και οι τρεις πλατφόρμες αναμφίβολα έχουν περισσότερες ανεκμετάλλευτες δυνατότητες μάρκετινγκ για οργανισμούς προώθησης προορισμού (DMOs). Και καθώς οι παγκόσμιοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί μειώνονται, η εμπλοκή των κοινωνικών μέσων θα είναι κρίσιμη για τη μεταρρύθμιση της εμπιστοσύνης και θα συμβάλει στην ανάκαμψη των ταξιδιών σε όλο τον κόσμο.