Οι ταξιδιώτες θα επιλέγουν και το 2019 να αγοράζουν εμπειρίες. Το 67% των εύπορων ταξιδιωτών -ποσοστό αυξημένο κατά 8% σε σχέση με πέρυσι- προτιμούν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε εμπειρίες παρά σε ένα όμορφο ξενοδοχείο αποκαλύπτει έρευνα του Online Travel Marketplaces.

Η ακτινογραφία της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών στις κρατήσεις

Οι εμπειρίες είναι μια τάση ταξιδιού που εμφανίζεται σε όλες τις γενιές και δημογραφικά στοιχεία και από ότι φαίνεται έχει εδραιωθεί για τα καλά. Πέρα από αυτές όμως υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που οι ταξιδιωτικοί πράκτορες καλούνται να ανταποκριθούν.

Μοναδικές εμπειρίες

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες λαμβάνουν όλο και περισσότερα αιτήματα για μοναδικές εμπειρίες από ταξιδιώτες που θέλουν να κάνουν κάτι ξεχωριστό για μια φορά στη ζωή τους. Αυτό γίνεται όλο και πιο συχνά ιδιαίτερα από τους millenials που θέλουν να εξερευνήσουν τον κόσμο και να μοιραστούν τις ιστορίες τους με άλλους.

Οικολογικές περιηγήσεις σε ζήτηση

Οι οικολογικές περιηγήσεις θα είναι δημοφιλείς και φέτος. Αυτές είναι συνήθως σπάνιες εμπειρίες που εκπαιδεύουν και μοιράζουν πληροφορίες σχετικά με την προστασία του προορισμού. Περιηγήσεις που χρησιμοποιούν τα έσοδα για τη χρηματοδότηση οικολογικών έργων όπως η αποκατάσταση των δασών ή η προστασία των ζώων, επιλέγονται από πολλούς ταξιδιώτες.

Περισσότερη περιπέτεια

Η ζήτηση για δραστηριότητες αδρεναλίνης στα ύψη θα συνεχίσει να αυξάνεται. Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες θα αναζητούν αναμέτρηση με τα όρια τους.

Πολυήμερες εκδρομές και δραστηριότητες

Υπάρχει μια στροφή με πολυήμερες περιηγήσεις και δραστηριότητες που κρατούνται εκ των προτέρων και αποτελεί την προτιμώμενη επιλογή για τους ταξιδιώτες.
Η ευκολία είναι το πλεονέκτημα πώλησης για τους τουριστικούς πράκτορες, καθώς οι ταξιδιώτες δεν χρειάζονται να ξοδεύουν χρόνο στον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων τους.

Ιστορία και πολιτισμός

Οι περιηγήσεις με αφορμή την γνωριμία με το πολιτισμό και την ιστορία ενός προορισμού εξακολουθούν να είναι μια από τις κορυφαίες εμπειρίες για τους ταξιδιώτες.