Σύνταξη: tourismtoday.gr

«Ξεκλειδώνοντας τη δημιουργία αξίας βάζοντας τον πελάτη πρώτα», είναι το θέμα του Παγκόσμιου Συμποσίου Επιβατών 2022 (WPS) της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 1-3 Νοεμβρίου 2022 στο Μπαχρέιν με την Gulf Air ως φιλοξενούσα αεροπορική εταιρεία.

Στο WPS, θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας επιβατών 2022 της IATA, οι οικονομικές προοπτικές και μια έκθεση με τα τα πιο πρόσφατα προϊόντα, τεχνολογίες και λύσεις που καθορίζουν την εμπειρία των επιβατών τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα.

«Όπως κάθε επιχείρηση, οι αεροπορικές εταιρείες είναι πιο επιτυχημένες όταν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών, δήλωσε ο Willie Walsh, Γενικός Διευθυντής της IATA.

Τα παγκόσμια πρότυπα βοηθούν στη διευκόλυνση αυτού. Η πρόκληση είναι να διασφαλιστεί ότι τα πρότυπα συμβαδίζουν με τις καινοτομίες που βασίζονται στην τεχνολογία και τις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών γύρω από το ψηφιακό.

Οι αεροπορικοί ταξιδιώτες αναμένουν διαφάνεια όπου κι αν ψωνίζουν για ναύλους και άλλα αεροπορικά προϊόντα, προσαρμοσμένες προσφορές. παρακολούθηση αποσκευών και ανέπαφη επεξεργασία στα αεροδρόμια.»

Το φετινό WPS συνδυάζει το πρώην Συμπόσιο Digital, Data and Retailing, το Global Airport and Passenger Symposium και το Accessibility Symposium σε ένα ενιαίο γεγονός για να αντικατοπτρίζει τη σημασία και τη σύνδεση και των τριών στοιχείων με την εμπειρία του πελάτη.

Εκτός από τις συνεδρίες ολομέλειας, τα τρία τμήματα (λιανική και πληρωμή, εμπειρία αεροδρομίου-επιβάτη και προσβασιμότητα) θα ασχοληθούν με το ταξίδι των πελατών από άκρο σε άκρο.
Αυτό θα περιλαμβάνει τα πάντα, από αγορές και αγορά προϊόντος αεροπορικών ταξιδιών έως την άφιξη στον προορισμό.
Κάθε βήμα στη διαδικασία ταξιδιού θα αντιμετωπιστεί από την οπτική γωνία του πελάτη και του παρόχου.

Θέματα του Παγκόσμιου Συμποσίου Επιβατών της IATA

  • Ενεργοποίηση της πελατοκεντρικότητας σε ένα νέο ανοιχτό οικοσύστημα.
  • Πώς υιοθετούν οι αεροπορικές εταιρείες την αλλαγή της πελατοκεντρικότητας και της πραγματικής λιανικής πώλησης.
  • Ανταγωνισμός στο χώρο συγκέντρωσης.
  • Οι πελάτες στο επίκεντρο των ανέπαφων ταξιδιών.
  • Ξεπερνώντας τις προκλήσεις αποσκευών για καλύτερη εμπειρία πελάτη.
  • Παροχή στους πελάτες μιας φιλικής προς το περιβάλλον εμπειρίας αεροδρομίου.
  • Η ολοκληρωμένη βιομετρική τεχνολογία οδηγεί στην ανάπτυξη του αεροδρομίου.
  • Προσβασιμότητα στο αεροδρόμιο και σχεδιασμός χωρίς αποκλεισμούς.
  • Μεταφορά βοηθημάτων κινητικότητας.
  • Έρευνα αναπηρίας και προσβασιμότητας: Τι είναι νέο και γιατί έχει σημασία για την αεροπορία.