Πιο ελκυστικό και με τη μεγαλύτερη δυναμική είναι το Παρίσι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά μεταξύ 50 πόλεων σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη City Brands Index (CBI) στον παγκόσμιο πληθυσμό, η οποία αξιολογεί την αίγλη που διαθέτει η εικόνα των πόλεων παρέχοντας μια ολιστική και λεπτομερή προοπτική βασισμένη σε έξι παράγοντες.

Παράλληλα, οι πόλεις της Αυστραλίας εμφανίζουν επίσης βελτίωση ενώ το Σίδνεϊ ξεπερνάει τη Νέα Υόρκη (4η θέση) κερδίζοντας  μια από τις τρεις πρώτες θέσεις και η Μελβούρνη βρίσκεται στην 7η θέση, ξεπερνώντας το Άμστερνταμ (8ο) και το Βερολίνο (10ο).

Οι έξι βασικές κατηγορίες για την αξιολόγηση είναι:

• Παρουσία (το διεθνές status της πόλης)
• Θέση (φυσική εμφάνιση εξωτερικού χώρου και μέσα μεταφοράς)
• Προϋποθέσεις (βασικές απαιτήσεις, όπως προσιτά καταλύματα και το πρότυπο των δημόσιων ανέσεων)
• Οι άνθρωποι (φιλικότητα, πολιτισμική ποικιλομορφία, πόσο ασφαλής αισθάνεται κανείς)
• Παλμός (ενδιαφέροντα πράγματα που πρέπει να κάνετε)
• Δυναμικό (διαθέσιμες οικονομικές και εκπαιδευτικές ευκαιρίες).

Οι δυτικές πόλεις τείνουν να κυριαρχούν στην κορυφή των μισών από τις πόλεις και τα προηγούμενα χρόνια, οι δυτικές πόλεις επωφελήθηκαν σημαντικά από τις ανατολικές πόλεις όσον αφορά στις εκτιμήσεις του παγκόσμιου κοινού.

Η κατάταξη του 2017 δείχνει μια αλλαγή στις περιουσίες με σημαντική βελτίωση για πολλούς που δεν περιορίζεται από την περιοχή ή το αναπτυξιακό στάδιο. Για παράδειγμα, το Τόκιο είναι μία από τις λίγες μη δυτικές πόλεις που κατοικούν στο ανώτερο μισό των πόλεων. Μετά από μια πτώση στη βαθμολογία το 2013, το Τόκιο ανοικοδομήθηκε και αύξησε την εικόνα του στις δύο διαδοχικές μελέτες CBI. Το Τόκιο απολαμβάνει τη μεγαλύτερη βαθμολογία από οποιαδήποτε πόλη (+1,79) στο CBI του 2017 για να ισοφαρίσει την 11η θέση με το Βανκούβερ, ξεπερνώντας τη Μαδρίτη, τη Βαρκελώνη, την Ουάσιγκτον, το Τορόντο και τη Βιέννη.