Το 2018-το έτος της γυναίκας-οι γυναίκες έχουν τη δύναμη να κάνουν τα πάντα. Αυτό περιλαμβάνει τα ταξίδια αν το επιθυμούν και τελικά το επιθυμούν πραγματικά.

Σύμφωνα με το Τμήμα Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου George Washington, σχεδόν τα 2/3 των σημερινών ταξιδιωτών είναι γυναίκες.
Στην πραγματικότητα, το 80% όλων των ταξιδιωτικών αποφάσεων γίνονται από γυναίκες, ανεξάρτητα από το ποιοι ταξιδεύουν, ποιος πληρώνει για το ταξίδι και πού ταξιδεύουν.

Πολλές από αυτές τις γυναίκες ταξίδεψαν σόλο, με το 73% των ταξιδιωτικών πρακτόρων να λένε ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν μόνες τους από ό,τι οι άνδρες.

Ακολουθούν μερικές τις τάσεις στα ταξίδια των γυναικών για το 2018 που σίγουρα πρέπει γίνουν κατανοητές από τους ιθύνοντες του τουρισμού προκειμένου να κατακτήσουν αυτήν την κρίσιμη αγορά ταξιδίων.

Ταξίδι με συγκεκριμένο σκοπό

Οι γυναίκες που ταξιδεύουν συχνά αναζητούν κάποιο σκοπό για τα ταξίδια τους. Ορισμένες γυναίκες ταξιδεύουν για να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και ταπεινότητα καθώς ανακαλύπτουν νέους τρόπους ζωής σε όλο τον κόσμο. Άλλες γυναίκες – 86% – ταξιδεύουν ασχέτως από τα παγκόσμια γεγονότα και το 73% αναφέρει ότι τα ταξίδια τις έχουν κάνει πιο δυνατές. Συγκεκριμένα, η περιπέτεια, η εσωτερική αναζήτηση, ο πολιτισμός, η διαφυγή και η γνώση είναι μερικοί από τους λόγους για τους οι γυναίκες θα πραγματοποιήσουν ένα μεγάλο ταξίδι.

Ο ταξιδιώτης περιπέτειας δεν μπαίνει σε στερεότυπα

Η στοχοποίηση των γυναικών σε ταξίδια πολυτελείας με σπα και των ανδρών σε ταξίδια περιπέτειας δεν αποτελεί πραγματικότητα. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, το 75% ταξιδιωτών περιπέτειας, πολιτισμού και περιήγησης είναι γυναίκες. Ο ταξιδιώτης περιπέτειας είναι συχνά θηλυκού γένους και ανήκει στην κατηγορία των Baby boomers που σταμάτησε να μετράει τις θερμίδες και άρχισε αρχίζει να μετρά τις εμπειρίες.

Εύπορες γυναίκες ταξιδιώτες

Πάνω από 67 εκατ. γυναίκες θα πάρουν αποφάσεις για ταξίδια φέτος, με τη δυνατότητα να ξοδέψουν μέχρι και 19 τρις. δολάρια. Πρόκειται συχνά για επιτυχημένες γυναίκες που έχουν γεμάτη επαγγελματική ζωή και αναζητούν κάποια ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά τους.
Από τους εύπορους ταξιδιώτες- αυτοί που έχουν εισόδημα άνω των $ 250.000 – είναι γυναίκες και αποτελούν το 54%, με τον εν λόγω αριθμό να αυξάνεται συνεχώς. Αυτοί οι ταξιδιώτες δεν κάνουν μόνο ένα ταξίδι για να απολαύσουν το τοπίο αλλά για τις εμπειρίες που τους προσφέρει και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν γι ‘αυτές.

Οι γυναίκες ταξιδεύουν μόνες
Όλοι οι δείκτες φανερώνουν τεράστια προοπτική για τα ατομικά ταξίδια γυναικών και ιδιαίτερα τα ταξιδιωτικά πακέτα περιπέτειας. Οι γυναίκες είναι πιθανό να συνεχίσουν να επικεντρώνονται στις περιπέτειες που προάγουν τη μάθηση και την αυτοβελτίωσή τους το 2018, όπως η συμμετοχή σε μαραθώσιους τρεξίματος, ή σε ράφτινγκ, σε φαράγγια και ανάβαση βουνών. Είναι αρκετά οικονομικά ανεξάρτητοι για να ταξιδεύουν μεγάλες αποστάσεις για να βρουν πολιτιστικά σημαντικές τοποθεσίες στις οποίες θα έχουν και αυτές τις περιπέτειες.

Αποδράσεις με γυναικοπαρέες
Εάν δεν ταξιδεύουν μόνες, τότε ταξιδεύουν με μικρές ομάδες μαζί με άλλες γυναίκες, ίσως για ένα μπάτσελορ πάρτυ ή για μια εμπειρία δεσίματος μεταξύ μητέρας-κόρης. Η αγορά των ταξιδιωτικών αποδράσεων με γυναικοπαρέες αποφέρει κάθε χρόνο πάνω από $ 200 εκατ. Ακόμα και εάν οι γυναίκες δεν πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι με φίλες τους φέτος, το 39% σχεδιάζει να το πραγματοποιήσει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.