
Έχουν το πάνω χέρι και στο ταξίδι. Το 80% όλων των ταξιδιωτικών αποφάσεων παίρνονται από γυναίκες, ανεξάρτητα από το ποιοι ταξιδεύουν, ποιος πληρώνει για το ταξίδι και πού ταξιδεύουν.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα από το Τμήμα Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου George Washington, σύμφωνα με την οποία σχεδόν τα 2/3 των σημερινών ταξιδιωτών είναι γυναίκες.
Πολλές από αυτές τις γυναίκες ταξίδεψαν σόλο, με το 73% των ταξιδιωτικών πρακτόρων να λένε ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν μόνες τους από ότι οι άνδρες.
Ποιες είναι οι τάσεις στα ταξίδια των γυναικών
1.Ταξίδι με συγκεκριμένο σκοπό
Οι γυναίκες που ταξιδεύουν συχνά αναζητούν κάποιο σκοπό για τα ταξίδια τους. Ορισμένες γυναίκες ταξιδεύουν για να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και ταπεινότητα καθώς ανακαλύπτουν νέους τρόπους ζωής σε όλο τον κόσμο.
- Το 86% ταξιδεύει ασχέτως από τα παγκόσμια γεγονότα.
- Το 73% αναφέρει ότι τα ταξίδια τις έχουν κάνει πιο δυνατές.
Συγκεκριμένα, η περιπέτεια, η εσωτερική αναζήτηση, ο πολιτισμός, η διαφυγή και η γνώση είναι μερικοί από τους λόγους για τους οι γυναίκες θα πραγματοποιήσουν ένα μεγάλο ταξίδι.
2.Ο ταξιδιώτης περιπέτειας δεν μπαίνει σε στερεότυπα
Η στοχοποίηση των γυναικών σε ταξίδια πολυτελείας με σπα και των ανδρών σε ταξίδια περιπέτειας δεν αποτελεί πραγματικότητα.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, το 75% ταξιδιωτών περιπέτειας, πολιτισμού και περιήγησης είναι γυναίκες.
Ο ταξιδιώτης περιπέτειας είναι συχνά θηλυκού γένους και ανήκει στην κατηγορία των Baby boomers που σταμάτησε να μετράει τις θερμίδες και άρχισε αρχίζει να μετρά τις εμπειρίες.
3.Εύπορες γυναίκες ταξιδιώτες
Πρόκειται συχνά για επιτυχημένες γυναίκες που έχουν γεμάτη επαγγελματική ζωή και αναζητούν κάποια ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά τους.
Από τους εύπορους ταξιδιώτες- αυτοί που έχουν εισόδημα άνω των 250.000 δολαρίων– το 54% είναι γυναίκες και ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς. Αυτοί οι ταξιδιώτες δεν κάνουν μόνο ένα ταξίδι για να απολαύσουν το τοπίο αλλά για τις εμπειρίες που τους προσφέρει και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν γι ‘αυτές.
4.Οι γυναίκες ταξιδεύουν μόνες
Όλοι οι δείκτες φανερώνουν τεράστια προοπτική για τα ατομικά ταξίδια γυναικών και ιδιαίτερα τα ταξιδιωτικά πακέτα περιπέτειας.
Οι γυναίκες επικεντρώθηκαν στα ταξίδια περιπέτειας το 2018. Ταξίδια που προάγουν τη μάθηση και την αυτοβελτίωσή τους, όπως η συμμετοχή σε μαραθώσιους τρεξίματος, ή σε ράφτινγκ, σε φαράγγια και ανάβαση βουνών. Είναι οικονομικά ανεξάρτητες και ταξιδεύουν σε μεγάλες αποστάσεις για να βρουν πολιτιστικά σημαντικές τοποθεσίες.
5.Αποδράσεις με γυναικοπαρέες
Εάν δεν ταξιδεύουν μόνες, τότε ταξιδεύουν με μικρές ομάδες μαζί με άλλες γυναίκες, ίσως για ένα μπάτσελορ πάρτυ ή για μια εμπειρία δεσίματος μεταξύ μητέρας-κόρης.
Η αγορά των ταξιδιωτικών αποδράσεων με γυναικοπαρέες αποφέρει κάθε χρόνο πάνω από 200 εκατ. δολάρια.
Ακόμα και εάν οι γυναίκες δεν πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι με φίλες τους φέτος, το 39% σχεδιάζει να το πραγματοποιήσει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.