Τις επιρροές που δέχεται η ταξιδιωτική βιομηχανία από τα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα εξετάζει στην ετήσια έρευνά της για το 2019 η Intrepid. Τα στοιχεία προέκυψαν από τις κρατήσεις σε περισσότερους από 350 χιλιάδες ταξιδιώτες παγκοσμίως.

Τα ταξίδια ενδυναμώνουν τους ανθρώπους

Οι άνθρωποι ταξιδεύουν με τρόπους που σχετίζονται άμεσα με την προσωπική ταυτότητα που έχουν.
Η Intrepid Travel είναι πρωτοπόρος στην ισότητα των φύλων και οι νεοσύστατες αποστολές μόνο γυναικών στο Μαρόκο, το Ιράν και την Ιορδανία ενθάρρυναν την ενδυνάμωση των γυναικών μέσω γυναικών ξεναγών και δραστηριοτήτων που παρουσιάζουν τις παραδόσεις των τοπικών γυναικών σε κάθε προορισμό.
Η Intrepid έχει διαπιστώσει ότι οι αναχωρήσεις ταξιδιού για αυτές τις εκδρομές έχουν αυξηθεί κατά 800% και θα έχουν 24 αναχωρήσεις το 2019, υπογραμμίζοντας πως η τάση ενδυνάμωσης των γυναικών θα είναι πιο δημοφιλής από ποτέ το 2019.

Σε άνοδο τα γαστρονομικά ταξίδια

Η ταξιδιωτική βιομηχανία και τη φετινή χρονιά  θα συνεχίσει να συμπεριλαμβάνει διαφορετικές γαστρονομικές επιλογές, ειδικά για τους βέγκαν και τους χορτοφάγους ταξιδιώτες.
Το Intrepid Travel παρουσίασε αύξηση 51% στις εκδρομές με θέμα τα τρόφιμα στη Βόρεια Αμερική το 2018 και περισσότερες από τέσσερις χώρες υπέστησαν αύξηση κατά 100%.
Λαμβάνοντας υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες και οι προορισμοί προσφέρουν περισσότερες επιλογές διατροφής για Vegan, η Intrepid ξεκίνησε εκδρομές Vegan Food Adventures στην Ινδία, την Ιταλία και την Ταϊλάνδη για το 2019.

Οι millennials στέφονται στον βιώσιμο τουρισμό

Το 58% των νέων ηλικίας μεταξύ 18 έως 29 χρονών θα δαπανήσει περισσότερα για το ταξίδι τους, αν ήξεραν ότι τα χρήματά τους πηγαίνουν στις τοπικές κοινότητες που επισκέπτονται, σε σύγκριση με μόλις το 32% των ταξιδιωτών 51+.
Με τους Millennials να αναμένεται να ξεπεράσουν τους Baby Boomers φέτος ως η μεγαλύτερη γενιά ενηλίκων της Αμερικής, η Intrepid πιστεύει ότι οι Millennials θα δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στον υπεύθυνο-βιώσιμο τουρισμό.
Αυτός είναι ο λόγος Intrepid ξεκίνησε μια σειρά από ταξίδια για ηλικίες 18 έως 29 που περιλαμβάνει 80 ταξίδια τα οποία επικεντρώνονται σε βιώσιμες και βιωματικές εμπειρίες ταξιδιού.

Αυξάνεται η δημοτικότητα των short break tours

Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν αρχίσει να επωφελούνται από τους layovers στα αεροδρόμια.
Για το λόγο αυτό συνάπτουν συμφωνίες ενδιάμεσης στάσης που προσελκύουν τους ταξιδιώτες να διανυκτερεύσουν σε μια πόλη, αναχωρώντας την επόμενη για τον προορισμό τους.

Το φαινόμενο του ιθαγενούς τουρισμού

H αύξηση στη δημοτικότητα του ιθαγενούς τουρισμού, ίσως αποτελεί την πιο συναρπαστική τάση της Intrepid Travel για το 2019.
Το Intrepid Travel έχει δει έναν ενθουσιασμό στις εκδρομές με βάση την κοινότητα που επιδιώκουν να ενδυναμώσουν τις αυτόχθονες κοινότητες και να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να μάθουν τη κουλτούρα και τους λαούς των εθνών.