Τις σημαντικότερες τάσεις στην κρουαζιέρα το 2018 αποκάλυψαν οι εμπειρογνώμονες του είδους αναφέροντας τις προβλέψεις τους που πρόκειται να κυριαρχήσουν το νέο έτος.

  1. Το “New Chic” στα κρουαζιερόπλοια: Πολυτελείς ξενοδοχειακές εταιρείες έχουν εισέλθει στην κρουαζιέρα, προσφέροντας προσωπικές εμπειρίες σε πολυτελή γιοτ. Οι εξαιρετικά πολυτελείς μάρκες, όπως το The Ritz-Carlton & Virgin Voyages, έχουν παραγγείλει νέα σκάφη και προσθέτουν εμπειρίες κρουαζιέρας στις προσφορές τους. Συγκεκριμένα, το Virgin Voyages είναι η νέα άφιξη στις θάλασσες και οι προ-κρατήσεις για τα δρομολόγιά του είναι εξαντλημένες για το 2020. Από το φαγητό και την ψυχαγωγία έως την ευεξία και την αναζωογόνηση, σχεδόν κάθε στοιχείο του ταξιδιού με το Virgin Voyages θα φέρει ένα μοναδικό Virgin στιλ στην ανοιχτή θάλασσα.
  2. Οι γραμμές κρουαζιέρας παίρνουν στοιχεία από τους ξενοδόχους επεκτείνοντας τις μαγειρικές τους επιλογές. Οι προσφορές καλύπτουν έναν κόσμο γαστρονομίας, από την κουζίνα της Ιταλικής Μεσογείου, την Πανασιατική και τις παραδοσιακές κουζίνες μπάρμπεκιου, τις αυθεντικές αρτοποιίες πίτσας της Νέας Υόρκης και τις ειδικές προσφορές όπως το Ice Cream Café. Όποια κουζίνα κι αν προτιμάτε, οι γραμμές κρουαζιέρας σας καλύπτουν απόλυτα.
  3. Εξατομικευμένες εμπειρίες ευεξίας – Προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση από τους ταξιδιώτες, η MSC Cruises έχει ξεκινήσει ένα προσωπικό πρόγραμμα ευεξίας με την TechnoGym. Κάθε εγγεγραμμένος επισκέπτης έχει μια εξ ολοκλήρου εξατομικευμένη εμπειρία κρουαζιέρας, η οποία προσαρμόζεται στις εκδρομές στην ξηρά, στις τάξεις γυμναστικής και στις επιλογές υγιεινής διατροφής που είναι σχεδιασμένες ειδικά για τις ανάγκες τους. “Τα παγκόσμια ταξίδια ευεξίας αναμένεται να αυξηθούν κατά σχεδόν 10% ετησίως τα επόμενα πέντε χρόνια, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο τρόπους για να συνδυάσουν την ενεργό και υγιή ζωή με τις διακοπές τους”, λέει ο Gianni Onorato, διευθύνων σύμβουλος της MSC Cruises.
  4. Επιτρέπονται μόνο οι Millennials – Oι κρουαζιέρες στα ποτάμια και οι κρουαζιέρες με μικρά πλοία εξακολουθούν να αποτελούν πόλο έλξη μεταξύ των Millennials. Με συναρπαστικά νέα δρομολόγια και μοναδικές εμπειρίες προορισμού που προσφέρουν την τέλεια στιγμή για το “Instagram”, η νεότερη γενιά αγκαλιάζει τις κρουαζιέρες σε ποτάμια.
  5. Κατασκηνώσεις για παιδιά και οικογένειες στη θάλασσα. Κάθε χρόνο τα προγράμματα γίνονται ολοένα και πιο εξελιγμένα. Ένα βιβλίο που αναλύει όλες τις πτυχές της οικογενειακής κρουαζιέρας. Η έκδοση του 2018 παρέχει πληροφορίες για νέα τμήματα που καλύπτουν τις οικογενειακές σουίτες και την τραπεζαρία των παιδιών, καθώς και λεπτομέρειες για δημοφιλείς χαρακτήρες στα κρουαζιερόπλοιων από παιδικά βιβλία και ταινίες.
  6. Ο ενθουσιασμός της αποκλειστικότητας … Τόσα πολλά νέα πλοία – Τόσες επιλογές … Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα νέο κρουαζιερόπλοιο και η δυνατότητα να ταξιδέψεις σε αυτό στο πρώτο του ταξίδι. Οι επιλογές το 2018 είναι πολλές και τα νέα κρουαζιερόπλοια επίσης πολλά.
  7. Κρουαζιέρες Skip-Gen – Η κρουαζιέρα πολλαπλών γενεών αναμένεται να αυξηθεί σε δημοτικότητα, όπως προέβλεψε η CLIA τον Απρίλιο του 2017. Υπάρχει όμως μια διαφορά: ιδιαίτερα δημοφιλείς προβλέπεται να είναι από το 2018 και μετά η κρουαζιέρα των παιδιών με τους παπούδες και τις γιαγιάδες χωρίς όμως τους γονείς-Κρουαζιέρες Boomerang – Οι κρουαζιέρες με κρουαζιερόπλοια είναι πάντα δημοφιλείς, ωστόσο η «κρουαζιέρα μπούμερανγκ» φαίνεται να είναι μια αυξανόμενη τάση για την εν λόγω βιομηχανία. Τα κρουαζιερόπλοια ταξιδεύουν σε έναν προορισμό και ξοδεύουν κάποιο χρόνο στο λιμάνι πριν αναχωρήσουν για ένα διαφορετικό λιμάνι. –Κρουαζιέρα back-to-back – Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες κρουαζιέρας βλέπουν περισσότερες κρατήσεις για ταξίδια κατά τη διάρκεια των οποίων οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων όταν πιάνουν ένα λιμάνι εν συνεχεία επιβιβάζονται  σε άλλο πλοίο για να συνεχίσουν το ταξίδι τους αλλού. Το συγκεκριμένο είδος κρουαζιέρας είναι δανικό για ταξιδιώτες με άφθονο χρόνο, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση για πολλές κρουαζιέρες.