Διακριτικές ταξιδιωτικές δαπάνες θα πραγματοποιήσουν οι HENRY ταξιδιώτες, παρά τις αλλαγές προτεραιότητας στη ζωής τους λόγω πανδημίας. Αυτό αποκαλύπτει σε πρόσφατη μελέτη της η εταιρεία Maru.

Στη “γλώσσα” των οικονομικών, HENRY είναι όσοι βγάζουν αρκετά χρήματα (250.000 $ και 500.000 $) αλλά ακόμα δεν είναι πλούσιοι.

Αναζητούν τις ευκαιρίες μεγιστοποιώντας την αξία των διακοπών

Οι HENRY (high earners who are not rich yet) ταξιδιώτες επιδεικνύουν μια πιο λιτή προσέγγιση στα ταξίδια.

Είναι υπέρμαχοι των προγραμμάτων ανταμοιβών και επιδιώκουν να τα αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο όταν ταξιδεύουν για αναψυχή.

Αυτά περιλαμβάνουν μεγάλα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων, όπως το Marriott, το Starwood Preferred Guest και το Hilton.

Όταν η εξαργύρωση πόντων δεν είναι επιλογή, οι HENRY θα επενδύσουν το χρόνο τους για να αναζητήσουν τις χαμηλότερες τιμές.

Αυτό ισχύει τόσο για αεροπορικά εισιτήρια όσο και για καταλύματα, διασφαλίζοντας ότι το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις εμπειρίες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Για ορισμένους, η διαθεσιμότητα ελκυστικών τιμών έχει επηρεάσει ακόμη και τον προορισμό που επιλέγουν.

Πάντως, οι HENRY ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να επιστρέψουν στα ταξίδια σε ένα μετα-πανδημικό περιβάλλον. Σκοπεύουν όμως να το πράξουν με σύνεση. Πιθανότατα ακόμη και σε μεγαλύτερο βαθμό από τον μέσο ταξιδιώτη.