Το 90% των βρετανών παραθεριστών θα διατηρήσει ή θα αυξήσει τα σχέδιά τους για ταξίδια ενώ το 21% σκοπεύει να πραγματοποιήσει ακόμα περισσότερες διακοπές τα επόμενα τρία χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση της Ένωσης των Ανεξάρτητων Tour Operarots της Μεγάλης Βρετανίας «AITO Travel Insights 2017».

Η εν λόγω έρευνα κατέδειξε ότι οι βρετανοί πελάτες δεν αποθαρρύνονται από τις διακοπές τους στο εξωτερικό λόγω των οικονομικών πιέσεων που προκύπτουν από την εκκρεμούσα Brexit, την απειλή τρομοκρατίας ή την πρόσφατη κατάρρευση της Monarch.

Σημειώνεται ότι στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2017, συμμετείχαν περίπου 45 τουριστικοί φορείς και ταξιδιωτικοί πράκτορες της ένωσης καθώς και 25.000 πελάτες που απάντησαν σε σχετικά ερωτηματολόγια.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι όσοι είναι ηλικίας 55 έως 64 ετών είναι η ομάδα που σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο και αναζητούν ένα μείγμα εμπειριών με επίσκεψη στην πόλη που ακολουθείται από πολιτισμό, τέχνες και ιστορία, περπάτημα και στη συνέχεια άγρια ​​ζωή.

Τα αποτελέσματα της έρευνα αποκάλυψαν ότι οι παραθεριστές ηλικίας από 55 έως 64 ετών είναι η ομάδα που σκοπεύει να ταξιδέψει περισσότερο και αυτό που αναζητούν στα ταξίδια τους είναι ένα μείγμα εμπειριών, με τις επισκέψεις σε πόλεις να είναι πρώτες σε προτιμήσεις ενώ ακολουθούν οι πολιτιστικές εκδρομές, οι επισκέψεις σε χώρους τέχνης και ιστορικούς χώρους, οι περιπατητικές διαδρομές και τέλος η εξόρμηση στην άγρια φύση.

Λιγότερο ενδιαφέρον για παραλίες

Οι παραλίες προσελκύουν λιγότερο πλέον το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών ερχόμενες στην 8η θέση της δημογραφικής λίστας ενώ οι διακοπές για κρουαζιέρες έρχονται 12ες για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα.

Δαπάνες διακοπών
Όσον αφορά στο ποσό που δαπανάται για διακοπές, το 29% των πελατών δαπανούν μεταξύ £ 2.000 και £ 4.999 ανά άτομο καταγράφοντας αύξηση 3% συγκριτικά με  πέρυσι.

Κορυφαίοι προορισμοί
Οι κορυφαίοι προορισμοί είναι η Γαλλία, η Ιταλία και η Ελλάδα, ενώ τα αγαπημένα ταξίδια μακρινών αποστάσεων είναι στην Αυστραλία, την Ινδία και τις ΗΠΑ.

Περίπου το 90% των Βρετανών παραθεριστών δηλώνει ότι δαπανήσει το ίδιο ποσό ή περισσότερα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια για διακοπές – σχεδόν το ίδιο ποσό με το προηγούμενο έτος, αποδεικνύοντας ότι οι διακοπές δεν θεωρούνται πολυτέλεια, αλλά αποτελούν μέρος του ετήσιου προϋπολογισμού.

Όσον αφορά στο ζήτημα της εμπιστοσύνης στις εταιρείες διακοπών, το 83% των ανθρώπων κάνουν κράτηση με τη βοήθεια ειδικών επειδή εκτιμούν τις γνώσεις και την τεχνογνωσία τους και ένα 47% επιλέγει μια ταξιδιωτική εταιρεία με βάση την προσωπική εξυπηρέτηση.

Παράλληλα, η έρευνα αναφέρει ότι η τιμή δεν αποτελεί παράγοντα για να επιλέξουν οι παραθεριστές μια εταιρεία διακοπών.

Όσον αφορά στο μέλλον, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι αναζητούν διακοπές σε περιοχές όπως η Κίνα, η Ινδία, η Αυστραλία, η Ρωσία και η Ισλανδία.

Προτιμήσεις σε ταξιδιωτικά φυλλάδια
Ενώ το 79% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ήταν ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με τα πρακτορεία, το 48% δήλωσε ότι ένα φυλλάδιο ήταν ο καλύτερος τρόπος για να τους κρατήσει ενημερωμένους.

Τα κοινωνικά μέσα φαίνεται ότι δεν πείθουν τους ανθρώπους να ετοιμάσουν βαλίτσες για διακοπές, καταλαμβάνοντας ποσοστό μόλις 9%, ενώ μόνο το 1,3% βλέπουν θετικά τις τηλεφωνικές κλήσεις από εταιρείες διακοπών.

Ωστόσο, το 96% των ανθρώπων θα ικανοποιηθεί με ένα μείγμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφημιστικού ταχυδρομείου και φυλλαδίου.

Προορισμοί που οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν περισσότερα για την Κίνα, την Ινδία, την Αυστραλία, τη Ρωσία και την Ισλανδία.