Tις ταξιδιωτικές συμπεριφορές των παικτών γκολφ από τις μεγαλύτερες αγορές γκολφ της Ευρώπης, αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα. Η μελέτη αναφέρει ότι οι Γερμανοί παίκτες του γκολφ ξόδεψαν περισσότερο στις μη εγχώριες διακοπές γκολφ τους τελευταίους 12 μήνες από ό, τι η αντίστοιχη κατηγορία από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Σουηδία, με μέση δαπάνη € 2.041.
Η έκθεση της SPORTS MARKETING SURVEYS INC., επίσημου ερευνητικού εταίρου της International Golf Travel Market (IGTM), αποκάλυψε ότι η μέση δαπάνη των Γερμανών παικτών γκολφ αυξήθηκε κατά 25% σε σύγκριση με τα αποτελέσματα της έρευνας το 2012.
Με βάση τις απαντήσεις από περισσότερους από 9.500 παίκτες (που παίζουν γκολφ τουλάχιστον 12 φορές το χρόνο) σε όλες τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές γκολφ της Ευρώπης, η έκθεση δείχνει επίσης ότι οι γερμανοί παίκτες γκολφ προγραμματίζουν για μεγαλύτερο διάστημα τις διακοπές τους για γκολφ με μέση διαμονή 6,9 ημερών.
Οι παίκτες του γκολφ από τη Γαλλία ξοδεύουν το δεύτερο μεγαλύτερο ποσό στις διακοπές τους για γκολφ, με μέση δαπάνη € 1.777, αύξηση 13% από το 2012, και διαμονή 5,7 ημερών, ενώ οι Σουηδοί παίκτες του γκολφ ξόδεψαν 1.080 € με διαμονή 6,6 ημερών.
Οι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου ξοδεύουν τα λιγότερα με μια μέση δαπάνη 946 ευρώ ανά διακοπές γκολφ, κάτω από 12% από το 2012 και με διάρκεια παραμονής 5,8 ημερών.
Σχολιάζοντας την έρευνα, ο Peter Grimster, Διευθυντής Εκθέσεων στο Reed Travel Exhibitions, δήλωσε: “Ενώ οι παίκτες του γκολφ από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία έχουν μειώσει κατά μέσο όρο τις μέσες δαπάνες τους κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, τα αποτελέσματα καταδεικνύουν σαφώς τις συνεχιζόμενες ευκαιρίες για τουριστικούς πράκτορες να πουλήσουν ταξίδια σε ένα κοινό βασικών παικτών γκολφ, ιδιαίτερα στη Γερμανία και τη Γαλλία, οι οποίοι ξοδεύουν ένα σημαντικό χρηματικό ποσό όταν κάνουν κράτηση για διακοπές γκολφ “.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι η Ισπανία παραμένει η πρώτη επιλογή προορισμού γκολφ, με το 14% όλων των παικτών από κάθε αγορά να επισκέπτονται τη χώρα για ένα διάλειμμα γκολφ τους τελευταίους 12 μήνες. Ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός γκολφ για τους παίκτες του γκολφ από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Σουηδία και τη Γαλλία ήταν η Πορτογαλία, ενώ για τους γερμανούς golfers ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός ήταν η Αυστρία, με το 13,4% των ατόμων να κάνουν διακοπές γκολφ στη χώρα το 2017.
Τέλος ζητήθηκε από τους παίκτες γκολφ και από τις τέσσερις χώρες να επιλέξουν τους δυνητικούς αναδυόμενους δημοφιλείς προορισμούς γκολφ, με τη Νότια Αφρική, την Τουρκία και την Ταϊλάνδη να χαρακτηρίζονται ως βασικά αναπτυσσόμενες αγορές. Από τους ερωτηθέντες παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου, το 39,1% χαρακτήρισε την Τουρκία ως βασική αναδυόμενη αγορά, ενώ πάνω από το 24% των Σουηδών και Γερμανών γκολφ επιλέγουν τη Νότια Αφρική ως τόπο που θα ήθελαν να επισκεφθούν για διακοπές γκολφ στο μέλλον.