Κρίση εμπιστοσύνης περνάει η σχέση ταξιδιωτών και ιστότοπων αναθεώρησης όπως το TripAdvisor. Έρευνα της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ) δείχνει ότι μόνο το 39% των υποψήφιων ταξιδιωτών “εμπιστεύονται τους χώρους αναθεώρησης για πληροφορίες και έμπνευση” στο ταξίδι, σε σχέση με το 53% που ήταν πέρυσι.

Τι φταίει; Σύμφωνα με την έρευνα το ότι ένα υπόστεγο κατατάσσεται σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια στο Λονδίνο και μια πλαστική σήραγγα σε ένα σούπερ μάρκετ ως το πιο δημοφιλές αξιοθέατο στην πόλη Bude της Κορνουάλης

“Ως η μεγαλύτερη ταξιδιωτική ιστοσελίδα στον κόσμο με περισσότερες από 660 εκατομμύρια κριτικές και απόψεις και πάνω από 450 εκατομμύρια μηνιαίους μοναδικούς επισκέπτες, δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε την αξιοπιστία του περιεχομένου στον ιστότοπό μας, επισημαίνει εκπρόσωπος του TripAdvisor.
Η χρησιμότητα και η ακρίβεια των κριτικών και των βαθμολογιών στο TripAdvisor είναι αυτό που έχει κάνει το site μας δημοφιλές σε εκατοντάδες εκατομμύρια καταναλωτές.
Αν οι χρήστες δεν βρήκαν χρήσιμες τις κριτικές, αν ο ιστότοπος δεν έδινε καλές προτάσεις, τότε οι ταξιδιώτες δεν θα επέστρεφαν ξανά.
Το ότι έχουμε εκατομμύρια καταναλωτές είναι απόδειξη της αξιοπιστίας και της χρησιμότητας του ιστοτόπου μας”.