Σχεδόν τρεις στους τέσσερις διεθνείς επαγγελματίες ταξιδιώτες υπέστησαν κάποια αναστάτωση στις πτήσεις τους. Παράλληλα, τα δύο τρίτα θεωρούν πλέον ότι θα έχουν κάποιου είδους προβλήματα κατά τα αεροπορικά τους ταξίδια.

Αυτό προέκυψε σύμφωνα με έρευνα για λογαριασμό της εταιρικής πλατφόρμας τεχνολογίας ταξιδιών Egencia, που τώρα ανήκει  στο American Express Global Business Travel.

Μάλιστα οι μισοί από τους ερωτηθέντες θα προτιμούσαν να ακυρώσουν ένα ταξίδι αντί να αναβληθεί ή να αλλάξει ώρα το αεροπορικό τους ταξίδι.

Η έρευνα 2.250 συχνών επαγγελματιών ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τις ΗΠΑ στα τέλη Ιουλίου.

  • Το 69% αναμένει κάποιου είδους «αναστάτωση» όταν ταξιδεύει.
  • Το 73% αντιμετώπισε κάποιου είδους αναστάτωση σε ένα πρόσφατο ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένης ακύρωσης ή καθυστέρησης πτήσης.
  • Το ποσοστό όσων περίμεναν ότι κάτι δεν θα πάει καλά στα ταξίδια τους ήταν υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο (76%).
  • Οι μισοί (49%) δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να μην ταξιδέψουν σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά.
  • Δύο στους πέντε (40%) ανέφεραν ότι απέφευγαν ορισμένες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια και σχεδόν οι μισοί (46%) έκαναν κράτηση νωρίς το πρωί για να προσπαθήσουν να αποφύγουν τις καθυστερήσεις.

Η Egencia σημείωσε ότι τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων ήταν πιθανό να χρησιμοποιήσουν ένα ψηφιακό εργαλείο για να ενημερωθούν για τις πτήσεις τους, με το 43% να συμφωνεί ότι η πρόσβαση σε ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο ήταν το μεγαλύτερο όφελος.

Περισσότεροι από ένας στους τέσσερις (28%) δήλωσαν ότι θα καλωσόριζαν την αυτόματη εκ νέου κράτηση πτήσεων όταν τα πράγματα πάνε στραβά.

Ωστόσο, το 94% των ερωτηθέντων χαιρέτισε τη δυνατότητα να ταξιδέψει ξανά για δουλειά μετά την πανδημία, παρά το υψηλό επίπεδο αναστάτωσης.