Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σύμμαχο τις τεχνολογίες χωρίς επαφή έχουν στην εποχή COVID-19 αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια.

Οι τεχνολογίες χωρίς επαφή στα ταξίδια, ήρθαν και θα μείνουν. Και αποδεικνύονται το μοναδικό εργαλείο για την ανάπτυξη ασφαλούς περιβάλλοντος για τους επιβάτες.

Τα στάνταρ στα αεροπορικά ταξίδια και στην μετά-Covid εποχή

Το μέλλον στα αεροπορικά ταξίδια έχει να κάνει με το παρόν. Στην μετά-Covid εποχή, τα στάνταρ για τους αεροπορικούς επιβάτες, θα είναι ότι και τώρα. Υπέρυθροι σαρωτές, φωνητικός έλεγχος, κωδικοί QR, έλεγχος κίνησης, κάμερες και βελτιωμένες δυνατότητες εφαρμογών για κινητά. Οι στόχοι είναι:

  • Να μην υπάρχει ανάγκη άμεσης αλληλεπίδρασης επιβατών με υπαλλήλους αεροπορικών εταιρειών.
  • Να μειωθεί ο αντιληπτός κίνδυνος.
  • Να βελτιωθεί η συνολική εμπειρία αεροδρομίου για τον ταξιδιώτη.

Πόσο πρόθυμοι είναι στις αλλαγές οι ταξιδιώτες

Η μελέτη Power Your Payments της FIS, δείχνει ότι οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για αλλαγές. Είναι πρόθυμοι να:

  • Αγοράσουν πρόσθετες υπηρεσίες από μια αεροπορική εταιρεία, σε περίπτωση που είναι βολικό να το κάνουν (51%).
  • Κάνουν κράτηση για αναβάθμιση θέσης, πληρώνοντας ανέπαφα (35%), αντί να πάνε σε γραφείο στο αεροδρόμιο.

Η απαίτηση για τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών

Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν πελάτες. Χρησιμοποιώντας  τις υπηρεσίες τους για να δημιουργήσουν έναν ασφαλή και βολικό τρόπο πληρωμής.

Σήμερα και στο μέλλον, η απαίτηση για τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών διαχείρισης ταξιδιού με ασφαλή τρόπο, δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για πολλαπλή πώληση.

Αρκεί η εμπειρία πληρωμής να είναι βολική. Καθώς και ευθυγραμμισμένη με τις προσδοκίες των πελατών.