Οι τουριστικοί πράκτορες της Βρετανίας κάλεσαν τη Windstar Cruises να προγραμματίσει περισσότερες αναχωρήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο και να αυξήσει τον αριθμό των εκδηλώσεων επίδειξης όπου η “αγορά” μπορεί να γνωρίσει τα πλοία της.

Η εταιρεία είχε προγραμματίσει να φέρει ένα πλοίο στο Tower Bridge του Λονδίνου τον περασμένο μήνα, αλλά αναγκάστηκε να ακυρώσει την επίσκεψη λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών του Covid-19 που ίσχυαν εκείνη την εποχή.

Πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου  ταξιδεύουν με το ανανεωμένο και επιμηκυμένο πλοίο Star Legend

Πολλοί από τους πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου που ταξιδεύουν με το ανανεωμένο και επιμηκυμένο πλοίο Star Legend από τη Βαρκελώνη προς τον Πειραιά αυτή την εβδομάδα, έχουν βιώσει για πρώτη φορά την εμπειρία σε ένα πλοίο της Windstar.

Το Star Legend ξανάρχισε τα δρομολόγια τον περασμένο μήνα με ένα 10ήμερο ταξίδι στη Μεσόγειο, μετά από ένα διάστημα σε ξηρά δεξαμενή σε ναυπηγείο της Fincantieri μετά το έργο της επιμήκυνσης και μεταμόρφωσης.

Το πλοίο είναι το δεύτερο από τα τρία σκάφη που ξεκίνησαν εκ νέου δρομολόγια μετά την επιστροφή του Star Breeze τον Ιούνιο.

Η γραμμή έχει προγραμματίσει επί του παρόντος τέσσερις αναχωρήσεις από το Leith της Σκωτίας το 2022 και το 2023.

180 μοίρες από το συνηθισμένο

Μιλώντας επί του πλοίου των 312 επιβατών, η προσωπική ταξιδιωτική σύμβουλος της Hays, Julie Chapman, η οποία εδρεύει στο Woolston του Σαουθάμπτον, δήλωσε: “Το πλοίο είναι εκπληκτικό. Δεν έχω πουλήσει κανένα Windstar, αλλά τώρα ξέρω σίγουρα πώς να το κάνω. Η εμπειρία επί του πλοίου είναι απίστευτη.
Έχοντας αυτή την εμπειρία, θα έλεγα ότι το προϊόν προσφέρει αξία για τα χρήματα. Η τιμή αντικατοπτρίζει το προϊόν”.

Συμφώνησε με το σλόγκαν μάρκετινγκ της γραμμής “180 μοίρες από το συνηθισμένο”, προσθέτοντας ότι υπάρχει “μια γωνιά της αγοράς” για αναχωρήσεις από το Σαουθάμπτον, καθώς παρότρυνε τη γραμμή να προσθέσει αναχωρήσεις από το λιμάνι της νότιας ακτής. “Τα πλοία είναι τεράστια σε κλίμακα, αλλά [το Star Legend] είναι πολύ μικρότερο, κατά παραγγελία και πολυτελές”, είπε.

Η Windstar θα ενδιαφέρει πραγματικά τους πράκτορες

“Η Windstar θα ενδιαφέρει πραγματικά τους πράκτορες επειδή δεν έχουν ακούσει γι’ αυτήν. Υπάρχουν χρήματα στο Σαουθάμπτον. Όλα αφορούν τις δαπάνες επί του πλοίου, επειδή δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τα ταξίδια με πούλμαν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κρουαζιέρα είναι τόσο δημοφιλής στην περιοχή.

Η ταξιδιωτική σύμβουλος Vanessa de Vere δήλωσε ότι τα προϊόντα της Windstar είναι “προσαρμοσμένα στο πελατολόγιό μου”. “Έχω κάποιους ένθερμους εξερευνητές, αλλά δεν έχουν κάνει ποτέ κρουαζιέρα στο παρελθόν”, δήλωσε η ειδικός στα σόλο ταξίδια για τη βάση δεδομένων των 800 πελατών της.

Η επικεφαλής της Kirkham Travel, Carol Kirkham, δήλωσε ότι είναι “ευκολότερο” να πουλήσει μια συγκεκριμένη εταιρεία κρουαζιέρας από τη στιγμή που ένας πράκτορας έχει επιβιβαστεί στο πλοίο και εξήρε την απόφαση της Windstar να καταργήσει το καζίνο και να επεκτείνει το κατάστημα δώρων κατά τη διάρκεια της επιμήκυνσής της.

Ο Scott Anderson, διευθυντής προϊόντων κρουαζιέρας και μάρκετινγκ της Luxury Cruise And More, δήλωσε ότι το πλοίο απευθύνεται σε ενήλικες και “είναι ιδανικό για ζευγάρια μεγαλύτερης ηλικίας που θέλουν χαλαρές κρουαζιέρες”.

Πρότεινε στη Windstar να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι επίδειξης γύρω από το Ηνωμένο Βασίλειο για το εμπόριο. “Αυτό θα ήταν λαμπρό επειδή είναι αρκετά εξειδικευμένο”, δήλωσε.
Πρότεινε επίσης στην εταιρεία,να  συμπεριλάβει τα φιλοδωρήματα και τα ποτά στον ναύλο, προσθέτοντας: “Μετά το Κόβιντ, στους ανθρώπους αρέσει η προστιθέμενη αξία”.