Οι υπεύθυνοι ταξιδιώτες αποτελούν ένα ραγδαία αυξανόμενο τμήμα της ταξιδιωτικής αγοράς.

Πρόκειται για τους millennials και Gen X τουρίστες, που συνήθως έχουν περισσότερο διαθέσιο εισόδημα από τους Gen Z. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της YouGov.

Οι υπεύθυνοι τουρίστες και οι ταξιδιώτες περιπέτειας είναι σχεδόν ίσοι στις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις.

Τους επόμενους 12 μήνες, το 52% και το 50% αντίστοιχα σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ.

Το 28% των υπεύθυνων ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν ένα διεθνές ταξίδι. Το ποσοστό για τους ταξιδιώτες περιπέτειας αγγίζει το 26%.

Η YouGov σημείωσε επίσης στην έρευνά της ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες έχουν την ευκαιρία να καλύψουν τις ανάγκες των υπεύθυνων ταξιδιωτών, διασφαλίζοντας ότι το κατάλυμα είναι όσο το δυνατόν πιο βιώσιμο.

Μάλιστα, το μάρκετινγκ σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως :

  • Πολιτιστικούς και ιστορικούς χώρους.
  • Βιωσιμότητα.
  • Φυσική ομορφιά.
  • Ασφάλεια.

Η Διεθνής Έκθεση Ταξιδίων και Τουρισμού 2021 διαπίστωσε ότι τα τρία κύρια εμπόδια στα ταξίδια είναι :

  • Oι κίνδυνοι για την υγεία.
  • H ασφάλεια.
  • Oι ταξιδιωτικοί περιορισμοί.

Οι ταξιδιώτες ανησυχούν επίσης για την τιμή του ταξιδιού, την κατάσταση της υγείας, την εργασία, την τιμή και τη διαθεσιμότητα του καταλύματος.

Ωστόσο, αυτά τα εμπόδια είναι διαχειρίσιμα, καθώς η έρευνα του YouGov διαπίστωσε επίσης ότι ένας στους πέντε παγκόσμιους καταναλωτές σκοπεύει να ταξιδέψει διεθνώς τους επόμενους 12 μήνες.