Σύνταξη: tourismtoday.gr

Αν και η ζήτηση ταξιδιών είναι θετική για την παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία, ορισμένοι παράγοντες -όπως η αύξηση των αεροπορικών ναύλων, οι ελλείψεις προσωπικού και τα ταξιδιωτικά πρωτόκολλα στον απόηχο νέων παραλλαγών- θέτουν στο προσκήνιο των συζητήσεων τις αεροπορικές εταιρείες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η πλατφόρμα Social Media Analytics της GlobalData, αποκαλύπτει τις 10 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες με βάση τις συζητήσεις στα social media, το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Οι 10 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες σε συζητήσεις στα social media

  • American Airlines.
  • Delta Airlines.
  • JetBlue.
  • British Airways.
  • Lufthansa.
  • Air France KLM.
  • Qantas Airways.
  • United Airlines.
  • Qatar Airways.
  • Air India.
Πηγή: Social Media Analytics / GlobalData

Η American Airlines διατήρησε τη θέση της ως η πιο πολυσυζητημένη αεροπορική εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από την τελευταία έκθεση.

Ωστόσο, το μερίδιο φωνής της αεροπορικής εταιρείας μειώθηκε στο 15% το πρώτο εξάμηνο του 2022, από 20% το προηγούμενο εξάμηνο.

Η μεγαλύτερη άνοδος στις συνομιλίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αεροπορική εταιρεία παρατηρήθηκε στα μέσα Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα μια διαμάχη με μάσκα επιβατών.

+20% οι συζητήσεις στα social media για τις αεροπορικές εταιρείες

«Οι συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) γύρω από τις παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες έχουν αυξηθεί κατά 20% το πρώτο εξάμηνο του 2022, σε σχέση με τους προηγούμενους έξι μήνες, επισημαίνει η Smitarani Tripathy, αναλύτρια social media στην GlobalData.

Ο αυξανόμενος ρυθμός ακυρώσεων πτήσεων λόγω ελλείψεων προσωπικού ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που παρέσυρε τα συναισθήματα των influencers.

Εν τω μεταξύ, οι φόβοι ύφεσης σε συνδυασμό με την αύξηση των αεροπορικών ναύλων λόγω διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα αναμένεται να επιβαρύνουν περαιτέρω τη ζήτηση αεροπορικών ταξιδιών».