Σύνταξη tourismtoday.gr

Τα 10 πιο περίεργα αιτήματα πελατών σε room service στα ξενοδοχεία, αποκαλύπτει η Hotels.com σε έκθεση της για την υπηρεσία δωματίου.

Η εταιρεία ανέλυσε στοιχεία από συνεργάτες ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο για να αποκαλύψει τις πιο ασυνήθιστες παραγγελίες.

Οι 10 πιο ασυνήθιστες παραγγελίες πελατών σε room service

  • Νερό διαίτης.
  • Λιωμένο παγωτό.
  • Blowfish (δηλητηριώδες ψάρι που απαιτεί ειδική άδεια σεφ για την παρασκευή του).
  • Βρασμένο εμφιαλωμένο νερό.
  • Μαγειρεμένο ψάρι που έφερε μαζί τους ο πελάτης.
  • Ποπ κορν Cockle (με τσίλι και ξύδι).
  • Ομελέτα χωρίς ασπράδι.
  • Μπολ ρυζιού για σκύλο.
  • Βόνασος.
  • Αυγά χωρίς αυγά (shakshuka).

Στις πανάκριβες επιλογές φαγητού σε room service, είναι ένα μπέργκερ αξίας 1.600 δολαρίων και ένα παγωτό 300 δολαρίων.

Τα τελευταία χρόνια, οι κορυφαίες μάρκες φιλοξενίας ξεπερνούν τα όρια του φαγητού στο room service, προσφέροντας συναυλίες στο δωμάτιο ακόμη και προσωπικό μπάτλερ.