Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μετά από τα δύσκολα χρόνια, τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται καλύτερα για τη βιομηχανία φιλοξενίας αυτή την χρονιά.
Αίρονται οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις, προχωρά ο παγκόσμιος εμβολιασμός και οι αεροπορικές εταιρείες κερδίζουν επιβάτες.

Το 2022 θα είναι μια καθοριστική χρονιά στη φιλοξενία. Οι νέες τάσεις, θα οδηγήσουν τους όγκους πληρότητας και τις καινοτομίες, φέρνοντας τους ταξιδιώτες σε νέα σύνορα. Το Entrepreneur αποκαλύπτει τις τρεις πιο σημαντικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τη βιομηχανία φιλοξενίας, φέτος.

Οι 3 τάσεις που διαμορφώνουν τη βιομηχανία φιλοξενίας

1. Οι ταξιδιώτες θα ξοδέψουν περισσότερα

Μετά από σχεδόν δύο χρόνια στο σπίτι, πολλοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να ξεφύγουν. Λόγω των υψηλών επιπέδων προσωπικών αποταμιεύσεων και πόντων προγράμματος πίστωσης και αφοσίωσης, είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα.

  • Το 57% των ταξιδιωτών θέλει να ξοδέψει περισσότερα για διακοπές «μια φορά στη ζωή», από ό,τι πριν από την πανδημία.
  • Σχεδόν οι μισοί είναι πιο πιθανό τώρα να κάνουν κράτηση για καταλύματα που προσφέρουν πολυτελείς εμπειρίες και ανέσεις.

2. Η άνοδος της τεχνολογίας

Η τεχνολογία γινόταν όλο και πιο σημαντικό μέρος της φιλοξενίας πριν από τον Covid (π.χ. δωρεάν wifi ή δυνατότητα εύκολης κράτησης στο διαδίκτυο). Και η πανδημία πήγε τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο.

Οι ψηφιακές προσφορές ενός ξενοδοχείου διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών και στη βελτίωση της εμπειρίας τους στο χώρο του ξενοδοχείου.

Για παράδειγμα, η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για την προσφορά περιηγήσεων σε ακίνητα πριν από την κράτηση. Αυτό δίνει στους υποψήφιους επισκέπτες μια άποψη για τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου πέρα ​​από οτιδήποτε ήταν προηγουμένως διαθέσιμο.

Οι φιλικές προς τον χρήστη εφαρμογές προσφέρουν πλέον μια απρόσκοπτη εμπειρία από την κράτηση δωματίων, την κράτηση υπηρεσιών στο κατάλυμα και το check out. Αυτές οι υπηρεσίες είναι πλέον το πρότυπο του κλάδου.

3. Έμφαση στη βιωσιμότητα

Από τα παντοπωλεία, τα οικοδομικά υλικά μέχρι τα ταξιδιωτικά σχέδια, οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις αγοράς με βάση τον αντίκτυπο που θα έχουν στο περιβάλλον.

Σύμφωνα με αυτήν την τάση, ο οικοτουρισμός είναι η hot τάση. Καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να περιηγηθούν υπεύθυνα σε νέα μέρη του κόσμου, ο κλάδος της φιλοξενίας θα είναι σε θέση να επεκταθεί για να καλύψει τη ζήτηση. Καθώς και να προσφέρει επιπλέον χρήματα στις τοπικές κοινότητες.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν επίσης ξενοδοχεία που λειτουργούν με βιώσιμο τρόπο.
Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση πράσινων δομικών υλικών, τη μείωση των απορριμμάτων και τη μείωση των εκπομπών άνθρακα.

Επιπλέον, πολλοί προορισμοί έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα. Κάτι που θα απαιτήσει από τις επιχειρήσεις να πληρούν νέα φιλικά προς το περιβάλλον πρότυπα.