Τις 5 κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2017 παρουσίασε η βρετανική εταιρεία δημοσίων σχέσεων PR MEDIACO , η οποία εδρεύει στο Λονδίνο.

Ας δούμε αντίστροφα στις τάσεις:

  • Στην 5η θέση βρίσκουμε την γέννηση του <<bleisure >>, δηλαδή ο συνδυασμός των επαγγελματικών ταξιδιών με τις διακοπές.Ειδικότερα, κάποιοι λένε να μην συνδυάζεται η δουλεία με τον ελεύθερο χρόνο ,αλλά όταν πρόκειται για την ταξιδιωτική βιομηχανία, τα << bleisure >> ταξίδια γίνονται μανία.

Ο όρος έχει χρησιμοποιηθεί σε όλο το διαδίκτυο για να περιγράψει τους ταξιδιώτες οι οποίοι απορρίπτουν την ιδέα μόνο δουλεία αλλά αντίθετα προσθέτουν κάποιο πολύτιμο χρόνο για διακοπές στα επαγγελματικά τους ταξίδια.

Στην πραγματικότητα, μια έρευνα από διεθνείς ταξιδιώτες του BridgeSteet Global Hospitality δείχνει ότι το 60% των ερωτηθέντων έχουν συμμετάσχει σε <<bleisure >> ταξίδια, συχνά προσθέτοντας δύο ή περισσότερες ημέρες διακοπών στο τέλος των επαγγελματικών ταξιδιών τους .

  • Στην 4η θέση συναντάμε την τεχνολογία στην υπηρεσία των ταξιδιών.Στο σημερινό γρήγορο κόσμο, ο χρόνος είναι χρήμα. Ευτυχώς, η ευκολία των εφαρμογών στα κινητά σημαίνει ότι τα ταξίδια μπορούν να προγραμματιστούν εκ των προτέρων.

Υπολογίζεται πως 30 εκατομμύρια άνθρωποι ψάχνουν για πληροφορίες ταξιδιού μέσω κινητών συσκευών κάθε μήνα.Παράλληλα περισσότεροι από το 60% των καταναλωτών κάνουν αγορές για διαμονή και αεροπορικά ταξίδια από κινητές συσκευές .

  • Στην 3η θέση συναντάμε την ευελιξία του κάθε καταλύματος στην ώρα του check-in και του check-out.

Δεν είναι απογοητευτικό όταν φτάσετε στο ξενοδοχείο σας έτοιμοι να ξεκινήσετε τις διακοπές σας και διαπιστώνεται ότι δεν θα είναι σε θέση να κάνουν check in για αρκετές ώρες;Είναι, επίσης, απόλυτα λογικό να θέλετε να χαλαρώσετε στο δωμάτιό σας για την τελευταία ημέρα των διακοπών σας χωρίς να πρέπει να το εγκαταλείψετε πριν από το μεσημέρι.

Λοιπόν, προς μεγάλη χαρά των ταξιδιωτών η νέα τάση για το 2017 είναι το 24ωρο check-in και check-out.Ενώ πολλά ξενοδοχεία εδώ και χρόνια προσφέρουν ένα ευέλικτο check-in / out για τους VIPs για χρόνια, όλο και περισσότερα ξενοδοχεία το εντάσσουν στις υπηρεσίες του με σκοπό να ξεχωρίσουν από την υπόλοιπη ξενοδοχειακή αγορά.

  • Στην 2η θέση συναντάμε την άνοδο του Airbnb.Με το συνεχώς αυξανόμενο κόστος για διαμονή σε ξενοδοχείο , οι ταξιδιώτες είναι πάντα στην επιφυλακή για πιο προσιτές επιλογές διαμονής.

Κατά συνέπεια, πλατφόρμες όπως η Airbnb βρίσκονται σε άνοδο, ειδικά όταν κάθε δωμάτιο μπορεί να δοθεί για ενοικίαση.Όπως αποδεικνύεται, η Airbnb έχει ήδη λάβει ένα μεγάλο κομμάτι της προσφοράς δωματίων σε μητροπολιτικές περιοχές όπως το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη.

Σημειώνεται όμως πως οι κανονισμοί για την υγεία και την ασφάλεια, δεν εφαρμόζονται στα δωμάτια της Airbnb τόσο αυστηρά όπως τα ξενοδοχεία,ως εκ τούτου λίγοι τα επιλέγουν για επαγγελματικά ταξίδια .

  • Η 1η θέση ανήκει  για το 2017 στα <<βιωματικά >> ταξίδια.Για πολλούς τουρίστες, το να βλέπουν τα αξιοθέατα δεν είναι αρκετό πια και τα βιωματικά ταξίδια συνεχίζουν να αποτελούν καυτό θέμα στην τουριστική βιομηχανία.

Για το 2017, τα πάντα συσχετίζονται με την ουσία ενός προορισμού δηλαδή την ιστορία του, τους ανθρώπους του , τα ήθη και έθιμα του.

Κατά συνέπεια, οι ταξιδιώτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο ασυνήθιστες διακοπές που παρέχουν αυθεντικές και συναρπαστικές εμπειρίες.