Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ενώ οι καταναλωτές επέστρεψαν στα εστιατόρια, οι παγκόσμιες διαδικτυακές αγορές παράδοσης φαγητού συνεχίζουν να αναπτύσσονται.
Αυτό συμβαίνει επειδή ο σημερινός καταναλωτής έχει συνηθίσει την ευκολία της ηλεκτρονικής παραγγελίας. Ταυτόχρονα είναι πρόθυμος να περιορίσει άλλες δραστηριότητες για να συνεχίσει να απολαμβάνει γεύματα ποιότητας εστιατορίου από το σπίτι.
Για να ανταποκριθούν τα εστιατόρια στις προσδοκίες των πελατών το 2023 πρέπει να είναι ευέλικτα.
Πρέπει να ικανοποιούν τη ζήτηση σε πολλά κανάλια και σημεία επαφής, δίνοντας στους πελάτες μια απρόσκοπτη εμπειρία όπου κι αν βρίσκονται και όποτε τη θέλουν.
Στην σημερινή χρυσή εποχή της τεχνολογίας, πολλές λύσεις είναι άμεσα διαθέσιμες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των πόρων του εστιατορίου, ανοίγοντας το δρόμο για αυτήν την τόσο αναγκαία ευελιξία και προσαρμοστικότητα.
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας επιτρέπει επίσης στα εστιατόρια να λειτουργούν μια αποτελεσματική επιχείρηση σε όλους τους τομείς, επειδή αυτοματοποιεί τις κουραστικές ή επιρρεπείς σε σφάλματα διαδικασίες και βελτιστοποιεί τις λειτουργίες.
Η τεχνολογία εστιατορίων είναι ο δρόμος προς τα εμπρός το 2023, σύμφωνα με την Deliverect.
Η αυτοματοποίηση μπορεί να τα βοηθήσει να παραμείνουν ευέλικτα και να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες, κάνοντας τις καθημερινές δραστηριότητες πιο αποτελεσματικές και δίνοντας στους ιδιοκτήτες όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να δημιουργήσουν μια κερδοφόρα επιχείρηση.
Η Deliverect αποκαλύπτει τις πέντε νέες τάσεις τεχνολογίας στα εστιατόρια που θα επικρατήσουν το 2023.
Αυτοματισμός, τεχνητή νοημοσύνη και ρομποτική
Τα εστιατόρια εξετάζουν την αυτοματοποίηση, τη ρομποτική και την τεχνητή νοημοσύνη ως απάντηση στο υψηλό κόστος εργασίας, τις ελλείψεις προσωπικού και την πληθώρα των μενού.
Αυτές οι τεχνολογίες αυτοματοποιούν συγκεκριμένες εργασίες και εξαλείφουν μερικά βήματα για το προσωπικό.
Εικονικές αγορές επωνυμίας
Χάρη στην ευρεία επιτυχία των εικονικών εμπορικών σημάτων στις πλατφόρμες παράδοσης, περισσότερα εστιατόρια θα λανσάρουν τη δική τους εικονική επωνυμία φέτος.
Οι εικονικές επωνυμίες συμβάλλουν στη διεύρυνση της εμβέλειας και της ακτίνας παράδοσης, βελτιώνουν τις πωλήσεις και πειραματίζονται με νέα πιάτα για να καλύψουν τη ζήτηση.
Ο χώρος της κουζίνας μπορεί επίσης να βελτιστοποιηθεί με την προετοιμασία φαγητού για παράδοση σε ώρες εκτός αιχμής.
Ανέπαφα συστήματα πληρωμών και παραγγελιών
Η ζήτηση για ανέπαφες διαδικασίες έχει αυξηθεί σημαντικά από την έναρξη της πανδημίας. Οι παραγγελίες μέσω κινητού, οι εφαρμογές πληρωμής και τα μενού κωδικών QR προσφέρουν πολλά οφέλη για τις επιχειρήσεις τροφίμων και τους πελάτες τους.
Βοηθούν στην αύξηση του κύκλου εργασιών, στη βελτιστοποίηση της λειτουργικής ροής και δίνουν στα εστιατόρια πρόσβαση σε δεδομένα πελατών, βοηθώντας τα να δημιουργήσουν μια ουσιαστική σύνδεση με τους επισκέπτες.
Ψηφιακά προγράμματα επιβράβευσης
Με τα εστιατόρια να μειώνουν τα έξοδα λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, οι ιδιοκτήτες τους επενδύουν σε προγράμματα αφοσίωσης για να αυξήσουν δαπάνες πελατών καθώς και να προσελκύσουν επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Η διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη είναι πέντε φορές φθηνότερη από την απόκτηση ενός νέου. Οι υπάρχοντες πελάτες είναι επίσης πιο πιθανό να δοκιμάσουν νέα πιάτα και να ξοδέψουν περισσότερα.
Λογισμικό συγκέντρωσης παραγγελιών μέσω Διαδικτύου
Η παγκόσμια βιομηχανία διανομής τροφίμων μέσω Διαδικτύου δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης και εκτιμάται να φτάσε στα 369,97 δις δολάρια έως το 2030.
Τα τελευταία χρόνια, οι φορείς παροχής υπηρεσιών τροφίμων και οι επιχειρήσεις Q-commerce στρέφονται σε ηλεκτρονικά συστήματα παραγγελιών και υπηρεσίες παράδοσης (τρίτου μέρους) για να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση.
Ως επόμενο βήμα, θα προσπαθήσουν να βελτιστοποιήσουν τις διαδικτυακές παραγγελίες τους και να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το λογισμικό συγκέντρωσης παράδοσης θα αποκτήσει ακόμη ευρύτερη υιοθέτηση το 2023.
Το λογισμικό συγκέντρωσης παραγγελιών στο διαδίκτυο έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει τα εστιατόρια να διαχειρίζονται τις ηλεκτρονικές παραγγελίες χωρίς προσπάθεια.
Στο πιο βασικό του επίπεδο, συγκεντρώνει όλες τις διαδικτυακές παραγγελίες και τις συγχρονίζει με το POS του εστιατορίου, βελτιώνοντας τη λειτουργική ροή της επιχείρησης.