Οι baby boomers (συνταξιούχοι0 εκτοπίζουν από το βάθρο τους millennials και οι επιχειρήσεις τουρισμού πολυτελείας θα πρέπει να στρέψουν το βλέμμα τους…στην γηράσκουσα πλούσια γενιά ταξιδιωτών που είναι πρόθυμη για περιπέτειες.
Αυτό συνιστούν οι εμπειρογνώμονες, τονίζοντας ότι οι baby boomers θα αποτελέσουν την κύρια κινητήρια δύναμη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας για τις επόμενες δύο δεκαετίες, ενώ ήδη αντιπροσωπεύουν μια αγορά 120 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.
Με μια διαφορετική ταξιδιωτική κουλτούρα πέρα από την προσέγγιση «έχω πάει εκεί, εδώ είναι η φωτογραφία» που βασίζεται στην Instagram γενιά των νεότερων ταξιδιωτών, ταξιδεύουν παντού και σε προορισμούς που έχουν ξαναπάει και θέλουν να τους ζήσουν με μία άλλη οπτική.
Ηλικιακά οι baby boomers βρίσκονται μεταξύ 50 και 60 ετών, πράγμα που σημαίνει ότι είναι κοντά στην συνταξιοδότησή τους ή ήδη συνταξιούχοι και έτοιμοι να επενδύσουν σε ταξίδια την σκληρή δουλειά χρόνων.
Το 71% των baby boomers επιλέγουν να ταξιδεύουν μόνοι τους και με στιλ, σύμφωνα με στοιχεία ταξιδιωτικών πρακτορείων πολυτελείας και ξενοδοχείων στις ΗΠΑ.
Η εταιρεία πολυτελών ταξιδίων Abercrombie & Kent παρουσίασε στοιχεία με αύξηση άνω των 60% στους μεμονωμένους ταξιδιώτες baby boomers μεταξύ 2013 και 2017, ενώ η αύξηση πέρυσι ήταν 25%, με το μεγαλύτερο ποσοστό σε γυναίκες ηλικίας 50 έως 60 ετών.
Είναι μάλιστα και…γενναίοι ταξιδιώτες καθώς μόνο το 12% ακυρώνει τα ταξίδια λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια, σε αντίθεση με τους millennials που ακυρώνουν σε ποσοστό 29%, σύμφωνα με έρευνα της Carlson Wagonlit.
Οι baby boomers ταξιδεύουν σόλο για διάφορους λόγους. Σχεδόν το 40% των σόλο ταξιδιωτών ισχυρίστηκε ότι επέλεξαν να πάνε μόνοι τους επειδή η οικογένειά τους ή οι φίλοι τους δεν συμφωνούσαν στην επιλογή προορισμού ή δεν μπόρεσαν να συντονιστούν στις ημερομηνίες.
Τα ταξίδια με συνοδεία και οι μικρές ομάδες είναι ελκυστικές για τους baby boomers μόνους ταξιδιώτες, καθώς είναι πιο άνετα και γεμάτα με πληροφορίες για τον προορισμό.
Οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες baby boomers τείνουν να είναι πιστοί στους ταξιδιωτικούς πράκτορες τους. Μόλις ο πελάτης βρει μια αξιόπιστη εταιρεία ταξιδιών, είναι σίγουρο ότι θα επιστρέψει. Η πολυτελής αφρικανική εταιρεία σαφάρι Singita έχει ένα πολύ υψηλό ποσοστό επαναλαμβανόμενων ταξιδιωτών που επιστρέφουν, εδώ και χρόνια.
Η ευκολία αποτελεί προτεραιότητα για τους baby boomers. Για παράδειγμα, δεν μπορούμε να περιμένουμε από τους ηλικιωμένους να κάνουν ανάβαση στο Μάτσου Πίτσου, αλλά μπορούν να απολαύσουν την διαδρομή μέχρι εκεί με το πολυτελές τρένο που σερβίρει από τα πιο ακριβά κρασιά του κόσμου.
Σύμφωνα με το μάρκετινγκ πολυτελών ταξιδιών και φιλοξενίας οι baby boomers επιδιώκουν τον τέλειο συνδυασμό αξιολογημένης εμπειρίας και ευκολίας. Για αυτούς μετράει η αυθεντικότητα στο ταξίδι καθώς και η δυνατότητα μεταμόρφωσης από την ταξιδιωτική εμπειρία.
Οι εταιρείες πολυτελών ταξιδίων θα ωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό εάν δημιουργήσουν πακέτα που εξυπηρετούν τους ηλικιωμένους που αναζητούν καλά σχεδιασμένες και «βολικές περιπέτειες».