Η εναρμόνιση με τις τις τελευταίες ψηφιακές τάσεις της τεχνολογίας στον τομέα της φιλοξενίας αποτελεί πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για τη σωστή λειτουργία και διαχείριση ενός ξενοδοχείου.
Οι σημαντικότερες ψηφιακές τάσεις παρατηρούνται στον τομέα του βιώσιμου τουρισμού.
Η αυθεντικότητα και η ατομικότητα στην παροχή υπηρεσιών αυξάνονται συνεχώς και συμβαδίζουν με την αποτελεσματική και ενεργή επικοινωνία.
Μια εξαιρετικά καλή συμβουλή για την προώθηση ενός ξενοδοχείου είναι η χρήση ελκυστικών εικόνων, παρά λεπτομερών κειμένων που μπορεί να κουράσουν τον επισκέπτη.
Οι πελάτες προτιμούν σαφώς προσφορές που παρουσιάζουν αμέσως πως μοιάζει το δωμάτιο, η αίθουσα πρωινού ή τι περιλαμβάνουν διάφορες υπηρεσίες που το ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει.
Παράλληλα, ο ιστότοπος πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και να προσαρμόζεται σε κινητές συσκευές. Επιπλέον, η χρήση πλατφορμών αξιολόγησης και bloggers είναι επίσης αρκετά αποτελεσματική για τη φήμη ενός ξενοδοχείου. Αυτό εγγυάται ότι οι πελάτες γνωρίζουν άμεσα τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου από την πλευρά των επισκεπτών.
Ταυτόχρονα, είναι απαραίτητο να υπάρχει άμεση ανταπόκριση στα θετικά ή αρνητικά σχόλια των επισκεπτών μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Επίσης, εάν οι πιθανοί επισκέπτες έχουν ερωτήσεις ή συγκεκριμένα αιτήματα, είναι ιδανικό να απαντήσετε το συντομότερο δυνατό σε αυτά, κατά προτίμηση μέσα σε μία ώρα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ξενοδόχοι θα πρέπει να παρακολουθούν τα μηνύματα, τις έρευνες και τις κρατήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο.
Τέλος, οι ηλεκτρονικές κρατήσεις είναι μια απολύτως ζωτική πτυχή για την ευημερία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων – είτε μέσω κρατήσεων σε διάφορες πλατφόρμες είτε μέσω της αρχικής σελίδας του ξενοδοχείου.
Είναι σημαντικό ότι ο επισκέπτης ξέρει με μια ματιά αν τα δωμάτια είναι διαθέσιμα, πόσο κοστίζουν και αν μπορούν να κάνουν άμεσα κράτηση.