Περισσότεροι από δύο στους πέντε ταξιδιώτες (43%) της γενιάς Gen Z (ηλικία 18-24 ετών) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σκοπεύουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες, με την πρόθεση για διεθνή ταξίδια να είναι ένα από τα υψηλότερα στον κόσμο.

Αυτό αποκαλύπτει η έκθεση του YouGov «Youth of Today, Travel of Tomorrow», στοχεύοντας στην κατανόηση των Gen Zs παγκοσμίως.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι τα τρία τέταρτα των Gen Z σε όλο τον κόσμο σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν κάποια μορφή ταξιδιού τους επόμενους 12 μήνες (75%).

Συγκρίνοντας τη μελλοντική πρόθεση των Gen Z να κάνουν διακοπές στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό σε 25 αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα, διαπιστώθηκε ότι εκείνοι στις ασιατικές χώρες όπως η Ινδονησία (57%), η Ταϊλάνδη (55%) και η Μαλαισία (54%) έχουν μεγαλύτερη επιθυμία να κάνουν διακοπές στο εσωτερικό. τους επόμενους 12 μήνες.

Από την άλλη πλευρά, όσοι βρίσκονται στην Ευρώπη, ιδιαίτερα στη Γερμανία (50%), στη Δανία (47%) και στη Γαλλία (43%), είναι πιο διατεθειμένοι να πάνε για διεθνείς διακοπές.

Οι Gen Zs στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ξεχωρίζουν όσον αφορά στο διεθνές ταξιδιωτικό συναίσθημα, με υψηλότερο ποσοστό που σχεδιάζει να πραγματοποιήσει ένα διεθνές ταξίδι από το εσωτερικό τους επόμενους 12 μήνες (43% έναντι 30%)

Διαμονή

Όσον αφορά στην επιλογή καταλυμάτων οι Gen Zs στις περισσότερες αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν τα οικονομικά ξενοδοχεία ως τον κύριο τύπο διαμονής τους. Όμως σε περίπου 20 από τις 25 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, τα πολυτελή καταλύματα κατατάσσονται στις τρεις πρώτες επιλογές.

Ωστόσο, η δημοτικότητά τους είναι υψηλότερη σε χώρες της Μέσης Ανατολής, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Σαουδική Αραβία, όπου κατατάσσεται ως ο νούμερο ένα τύπος καταλύματος.

Τι επηρεάζει τους ταξιδιώτες στην επιλογή προορισμού

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του ταξιδιωτικού προορισμού, η ευκολία του ταξιδιού και οι προσφορές σε πτήσεις, ξενοδοχεία και δραστηριότητες αποτελούν κορυφαία στοιχεία για τους Gen Zs στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με σχεδόν δύο στους πέντε (41% το καθένα) να δηλώνουν αυτούς τους λόγους ως τους πιο σημαντικούς παράγοντες.

Συγκριτικά, τα ταξιδιωτικά φυλλάδια (16%) και οι συστάσεις από ταξιδιωτικούς πράκτορες (21%) κατατάσσονται χαμηλότερα στη λίστα των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή προορισμού.

Τα δεδομένα από το YouGov Custom Research δείχνουν ότι περίπου εννέα στους δέκα (88%) καταναλωτές Gen Zs ακολουθούν επί του παρόντος έναν influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Από αυτούς, σχεδόν ένας στους πέντε (19%) ακολουθεί έναν ταξιδιωτικό influencer.

Όταν εξετάζουμε την ακολουθία ταξιδιωτικών επιρροών ανά χώρα, διαπιστώνουμε ότι οι Gen Zs στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν έναν ταξιδιωτικό influencer από τον παγκόσμιο μέσο όρο (23% έναντι 19%).

Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, αυτό παρουσιάζει μια σειρά ευκαιριών για να διοχετεύσουν τις προσπάθειές τους σε καμπάνιες επηρεασμού και διαδικτυακές προωθητικές ενέργειες, προκειμένου να στοχεύσουν και να εμπλακούν σε αυτήν την ψηφιακά καταλαβαίνω γενιά ταξιδιωτών.