Ποσοστό 57% των Gen Zers θα ανατρέξουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τους βοηθήσουν να προετοιμαστούν για τις φετινές διακοπές. Το ίδιο κοινό είπε ότι θα χρησιμοποιήσει για αυτό το σκοπό τους ταξιδιωτικούς ιστότοπους.

Ταξιδιωτικοί ιστότοποι όπως η Tripadvisor και η Expedia εξακολουθούν να αποτελούν τα μέσα αναζήτησης προορισμών για τους περισσότερους ενήλικες αυτό το καλοκαίρι.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε νέα δημοσκόπηση της Morning Consult.

  • Το 57% δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει ιστότοπους όπως αυτούς.
  • Το 38% που είπε ότι θα χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το 19% θα συνεργαστεί με έναν ταξιδιωτικό πράκτορα.

Οι προτιμήσεις των Gen Z και millennials ταξιδιωτών

Οι ταξιδιώτες Gen Z, ωστόσο, είναι εξίσου πιθανό να χρησιμοποιούν τα social media όπως και παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους.

Οι Millennials είναι πιο πιθανό να βασίζονται στα κοινωνικά μέσα από τον γενικό πληθυσμό. Ωστόσο, εξακολουθούν να προτιμούν τους ταξιδιωτικούς ιστότοπους.

Και οι δύο γενιές είναι πολύ πιο πιθανό να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ό, τι να ζητήσουν βοήθεια από ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Οι influencers αποφέρουν έσοδα

Ποσοστό 84% εκείνων που ακολουθούν τους infulencers απευθύνθηκαν σε αυτούς για ταξιδιωτικές συστάσεις.

Το 63% ασχολούνται με ταξιδιωτικές δημοσιεύσεις και κριτικές, περισσότερο τώρα από ό, τι πριν από τα αρχικά lockdowns.

Αυτό υποδεικνύει ότι οι influencers θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντικό πόρο εσόδων για τα ταξιδιωτικά brands που θέλουν να προσελκύσουν όλους τους τύπους καταναλωτών.

Ακόμα και οι ταξιδιώτες που δεν κατανοούν τα social media, προγραμματίζουν εκ των προτέρων για καλοκαιρινά ταξίδια με άλλους τρόπους.

Περίπου 1 στους 3 ενήλικες (34%) αναμένουν ότι θα πρέπει να κάνουν κράτηση για τα ταξιδιωτικά καταλύματά τους νωρίτερα από ό, τι πριν από την πανδημία.

Το 46% δήλωσε ότι αναμένουν να προγραμματίσουν περισσότερα για ταξίδια γενικά, σύμφωνα με την έρευνα.

Μεγάλος κυρίαρχος το Pinterest

Το Pinterest είναι ιδιαίτερα δημοφιλής εφαρμογή στα social media, όσον αφορά στον προγραμματισμό ταξιδιών.

Συγκεκριμένα, οι αναζητήσεις συμπεριλαμβανομένης της λέξης “διακοπές” έχουν ιστορικά αυξηθεί από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, κατά μέσο όρο 24% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου το 2019 και το 2020.

Ωστόσο, φέτος, αυτές οι αναζητήσεις αυξήθηκαν τρεις φορές πιο γρήγορα, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση από την Pinterest Inc.