Οι millenials ταξιδιώτες αισθάνονται «κούραση» και πλήξη στην έρευνα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με μελέτη του TravelPulse.

Κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τη μελέτη, οι millennials δαπανούν οκτώ ώρες έρευνας για τις διακοπές τους, αλλά αισθάνονται «κόπωση» μετά από μόλις 40 λεπτά.

Με απλά λόγια, οι millennials είναι απλά κουρασμένοι … για να ερευνούν για τις διακοπές τους.
Σύμφωνα με την μελέτη ένας στους οκτώ ταξιδιώτες πέρασε πάνω από 15 ώρες πριν από την κράτηση και περίπου το 22% των millennials εξέτασαν 11 διαφορετικές επιλογές διακοπών.

  • Το 42% των millennials περιηγητών χαρακτήρισε την έρευνα για διακοπές ως μία από τις μεγαλύτερες πιέσεις τους.
  • Το 51% κατέληξε να πάει διακοπές σε ένα μέρος που είχε ξαναπάει μόνο και μόνο για να αποφύγει την έρευνα.
  • Το 40% ήταν πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για τις διακοπές του μόνο για να αποφύγει την έρευνα.
  • Το 38% θα εξετάσει το ενδεχόμενο να πληρώσει έναν φίλο ή ταξιδιωτικό πράκτορα για να βοηθήσει στην έρευνα των διακοπών.