Παρόλο που ξοδεύουν λιγότερο και πραγματοποιούν μικρότερης διάρκειας διακοπές από το μέσο καταναλωτή, οι ταξιδιωτικές συνήθειες των millennials  «οδηγούν την καινοτομία που θα διαμορφώσει την ταξιδιωτική βιομηχανία », αναφέρει μια νέα μελέτη από την Allianz Global Assistance USA.

Λόγω της ηλικίας τους και της προηγούμενης σταδιοδρομίας τους, οι Millennials κερδίζουν περίπου 72.400 δολάρια και κάνουν τις λιγότερες διακοπές (12 ημέρες) σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους συνομηλίκους τους, σύμφωνα με το Δείκτη Εμπιστοσύνης 2017 της Allianz. Ως αποτέλεσμα, οι Millennials λαμβάνουν τις λιγότερες διακοπές (8,4 ημέρες) και ξοδεύουν το λιγότερο (1,373 δολάρια) στις διακοπές τους, σε σύγκριση με τους παλαιότερους ομολόγους τους.

“Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι ο περιορισμένος χρόνος και τα χρήματα που ξοδεύουν δαπανώνται σε ανατρεπτικά προϊόντα και υπηρεσίες που μεγιστοποιούν την ικανότητά τους να δημιουργούν μοναδικές και αυθεντικές ταξιδιωτικές μνήμες και εμπειρίες”, ανέφερε η Allianz.

Οι Millennials επιδιώκουν επίσης να έχουν λιγότερη άμεση επαφή με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες σύμφωνα με την Allianz, με ποσοστό 78% να είναι πιθανό να φτάσουν στους τουριστικούς πράκτορες μέσω των social media, σε σύγκριση με μόλις 47% των ταξιδιωτών άνω των 35 ετών ή ακόμα λιγότερο να έχουν μια τηλεφωνική συνομιλία (27%).

Τέλος, λιγότεροι από το ήμισυ (47%) των ταξιδιωτών άνω των 35 ετών προτιμούν την προσωπική αλληλεπίδραση, ενώ το 33% θα καλέσει σε ένα τηλεφωνικό κέντρο.