«Σίγουρα» ή «πιθανώς» θα πάνε κρουαζιέρα στις επόμενες διακοπές τους απάντησαν οι millennials, σε μία νέα έρευνα της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας και της JD Power και μάλιστα σε ποσοστό 94%.
Σύμφωνα με την έρευνα δίνουν σημασία στην κράτηση στις τιμές, στις ευκαιρίες που προσφέρει η κρουαζιέρα, όπως να δούν μέρη και να κάνουν πράγματα που δεν θα ήταν δυνατά σε άλλους τύπους διακοπών και στις δραστηριότητες μέσα και έξω από το πλοίο, όπως θεματικές βραδιές και πολιτιστικές περιηγήσεις.