Περισσότερα εξατομικευμένα ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες πρέπει να προσφέρουν οι tour operators της Γερμανίας σε συνδυασμό με προγράμματα επιβράβευσης πελατών, λόγω των μεταβαλλόμενων συνθηκών στην τουριστική αγορά της χώρας. Αυτό προέκυψε ύστερα από ευρεία συζήτηση κατά τη διάρκεια πάνελ που διοργανώθηκε πρόσφατα από το περιοδικό FVW της Γερμανίας και στο οποίο συμμετείχαν εμπειρογνώμονες της χώρας προκειμένου να συζητήσουν τις τάσεις της αγοράς και τις προοπτικές τα επόμενα χρόνια.

Η γερμανική ταξιδιωτική αγορά βρίσκεται στη μέση μεγάλων διαρθρωτικών αλλαγών, με τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών να χάνουν μερίδιο αγοράς στις απευθείας κρατήσεις από τους προμηθευτές αλλά και μέσα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Ειδικότερα, οι tour operators και τα ταξιδιωτικά γραφεία αντιπροσωπεύουν μόνο το ήμισυ περίπου του συνόλου της εξερχόμενης τουριστικής αγοράς, σύμφωνα με ερευνητές της GfK.

Ο  Wybcke Meier, διευθύνων σύμβουλος της TUI Cruises, σχολίασε χαρακτηριστικά: «Νομίζω ότι οι Millennials ψάχνουν σε άλλα μέρη και όχι μέσω tour operators για τα ταξίδια τους. Ωστόσο, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν χρειάζονται περισσότερη ατομικότητα».

Ωστόσο, ειδικοί στον τουρισμό συμφώνησαν ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα πρέπει να απομακρυνθούν πλέον από τις μαζικές προσφορές και να επικεντρωθούν περισσότερο στα εξατομικευμένα τουριστικά προϊόντα.

Σε απάντηση της αλλαγής στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των millenials, οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα πρέπει να απομακρυνθούμε από τις μαζικές προσφορές και να δημιουργήσουν περισσότερες one-to-one προσφορές.

Παράλληλα, υπογράμμισαν τη σημασία της απόκτησης και χρήσης δεδομένων των πελατών τους, προκειμένου να μπορούν να συντάσσουν νέες προσφορές, όπως οι προορισμοί δραστηριότητας, με σκοπό την αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών και τη δημιουργία επαναλαμβανόμενων κρατήσεων. Συνολικά, οι εμπειρογνώμονες ήταν αισιόδοξοι για τη συνεχή ανάπτυξη της αγοράς για το άμεσο μέλλον, ειδικά για τα τμήματα, όπως οι κρουαζιέρες και οι εξοχικές κατοικίες.