Οι millennials της Κίνας ηλικίας 18-34 ετών τροφοδοτούν την εκρηκτική ανάπτυξη στην παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά, σύμφωνα με τους αναλυτές του Bloomberg Intelligence.

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές του Bloomberg Intelligence,  καθώς η ταξιδιωτική αγορά της Κίνας αρχίζει να αναπτύσσεται έντονα, όλα τα βλέμματα πρέπει να είναι στραμμένα στα περίπου 400 εκατ. των millennials της χώρας, οι οποίοι θα δαπανήσουν τα χρήματά τους σε αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, θεματικά πάρκα, καζίνο και κρουαζιέρες.

Ειδικότερα, το 2015, οι Κινέζοι πραγματοποίησαν 128 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό. Οι ενήλικες ηλικίας 18-34 αντιστοιχούσαν στο 60% περίπου των εξερχόμενων ταξιδιωτών εκείνου του έτους – σε σύγκριση με μόλις το 10% των ταξιδιών που πραγματοποιήθηκαν από άτομα άνω των 45 ετών.

Υπολογίζεται ότι οι Κινέζοι θα πραγματοποιήσουν 70% περισσότερα ταξίδια στο εξωτερικό το 2020 σε σύγκριση με το 2015, προωθώντας την ανάπτυξη του τουρισμού και βοηθώντας τις μεταφορές και τις υποδομές.

Τα ταξίδια αντιπροσώπευαν το 9% της οικονομίας της Κίνας πέρυσι, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουρισμού και Τουρισμού. Το Συμβούλιο προβλέπει ότι η ανάπτυξη της βιομηχανίας θα είναι κατά μέσο όρο 8% ετησίως από το 2017 έως το 2027.

Στο πλαίσιο αυτό, η Boeing Co. επισήμανε αυτό το μήνα την πρόβλεψή της ότι η ζήτηση αεροσκαφών στην Κίνα θα ανέλθει σε 7.240 νέα αεροπλάνα.

Οι αρχές της Κίνας σχεδιάζουν να διπλασιάσουν τις ετήσιες επενδύσεις στον τομέα κατά τα πέντε έτη έως το 2020, όταν στοχεύουν να δαπανήσουν 2 τρις. γιουάν (304 δισεκατομμύρια δολάρια) για υποδομές.

Πρόσφατα μάλιστα η εταιρεία China Evergrande Group ανακοίνωσε την πρόθεσή της να κατασκευάσει 15 Παιδικά Παγκόσμια Θεματικά Πάρκα σε δευτερεύουσες πόλεις σε όλη την Κίνα. Η κατασκευή προγραμματίζεται μεταξύ 2019 και 2022, αναφέρει η Quartz Media.

Τέλος, τα εν λόγω θεματικά πάρκα αναμένεται να προσελκύσουν περισσότερους από 15 εκατ. επισκέπτες και να δημιουργήσουν έσοδα περίπου 3 δις. δολάρια ετησίως.